تمامی حقوق برای گروه نرم افزاری اسرز محفوظ است © 1401
امروزه رشدوگسترش تبلیغات یکی از دغدغه های اصلی برای مشاعل..ازجمله مشاعل کوچک است. اینگونه مشاغل باید تبلیغات ئاشته باشند تا بیشتردربازار شناخته شوند و بتوانند مشتریان جدید به خود جذب کنند. اما با توجه به هزینه های گزاف تبلیغات وازطرفی محدودیت های بودجه و منابع،بایددرپی استفاده از فرمت ها و ابزارهای تبلیغاتی ساده و مقرون به صرفه باشندازقبیل تلیغات آنلاین که یک فرمت بسیار مقرون به صرفه و دردسترس همگان میباشد.
باتوجه به اینکه امروزه دسترسی افراد به اینترنت بسیار ساده وفراگیراست تبلیغات آنلاین به مشاغل کوچک درجهت دسترسی به تعدادزیادی از مشتریان با کمترین هزینه، کمک شایانی میکند.
تبلیغات آنلاین شامل استفاده از:
کسب و کارهای کوچک توجه مورد نیاز را در فیسبوک دریافت می کنند.این ابزارها باهدف کمک به کسبوکارها با شناسایی راههای جدیدی است که میتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند.در طول هفته ملی کسبوکارهای کوچک، متا راههای جدیدی را برای SMBها اعلام کرد تا از تولید سرنخ و اشتراکگذاری محتوا استفاده کنند.
متا راهکارهای متنوعی برای کمک به کسب و کارها و مشاغل برای رونق و رشد ودسترسی بیشتر مشاغل به بازارها ارائه میدهد ازقبیل:
طبق تشخیص متا بیش از 70٪ از مردم مایل هستند با کسب و کارها به روشی مشابه دوستان و خانواده مانند ( پیام رسانی ) ارتباط برقرار کنند.
در واقع، کسب و کارها نیز به ارزش پیام رسانی به مشتریان پی می برند. آنها دریافتهاند که قالب تبلیغاتی که یک چت واتساپ را باز میکند، راهی عالی برای مشتریان جدید است تا آنها را پیدا کنند و گفتگو کنند. با این بینش جدید، متا در حال ایجاد تبلیغات برای فیس بوک و اینستاگرام است که می تواند مستقیماً از برنامه تجاری WhatsApp آنها ساخته شود. در اینجا نمونه ای از تجربه جدید برایتان آورده شده است:
دومین به روز رسانی پیام به صندوق ورودی است که متا با داشتن تمام ابزارهای پیام رسانی در یک صندوق ورودی، باعث ساده شدن ارتباطات تجاری میشود.
صندوق ورودی کسب و کار شما از قبل حاوی پیام هایی از مسنجر فیس بوک و دایرکت اینستاگرام و واتس اپ نیز خواهد بودکه این ادغام باعث صرفه جویی در زمان، پول و کارایی شما و تیم شما میشود.. آخرین بهروزرسانی پیام به شما امکان میدهد تبلیغات پیامهای تبلیغاتی را مستقیماً از طریق Meta Business Suite به مشتریانی که تمایل به برقراری ارتباط دارند ارسال کنید. این بهروزرسانی نتیجه بازخورد مستقیم شرکتهای کوچک و متوسط است که نیاز به پاسخدهی مؤثرتر به سؤالات مشتریان را ذکر میکند. پیامهای بازاریابی در Meta Business Suite میتوانند به شما کمک کنند تا فروش بیشتری داشته باشید و مشتریان بلندمدتی را بدون نیاز به استفاده از ابزارهای اضافی افزایش دهید.
متا ابزارهای جدید بی شماری که برای کمک به کسب و کارها در جذب و مدیریت سرنخ ها از طریق پلتفرم توسط متا راه اندازی شده است دارای وبزگیهای ذیل میباشند:
درخواست قیمت در حال حاضر با کسب و کارهای منتخب در اینستاگرام در حال آزمایش است که اساساً به شرکتها این امکان را میدهد که دکمه «دریافت نقل قول» را در پروفایل اینستاگرام خود و استیکرها را در استوری خود اضافه کنند. فیلتر سرب نیز در آینده به زودی برای برای مشاغل در دسترس خواهد بود. این کار با بررسی پاسخ به یک سوال چند گزینه ای کار می کند. متا همچنین در حال آزمایش فرم فوری خود برای شخصی سازی بیشتر است. کسبوکارهای منتخب میتوانندبااستفتده از افزودن تصاویر و محتوا به فرم فوری خود اطلاعات بصری بیشتری بدست بیاورند.
همچنین استفاده از "محتوای دروازهدار "به زودی در دسترس شرکتها قرارخواهدگرفت..که با ایجاد محتوای دروازهدار، شرکتهای کوچک و متوسط میتوانند پس از پر کردن فرم آگهی سرنخ، منابعی را برای سرنخها فراهم کنند تا به کاربر اجازه ماندن مستقیم روی پلتفرم را بدهند.
خلاصه چنانچه در گذشته در استفاده از فیس بوک یا اینستاگرام برای کسب و کار کوچک خود مشکل داشتید، این ابزارها به کمک شما آمده اند.. در حالی که همه این موارد در حال حاضر در حال آزمایش هستند، متا میزبان کنفرانسی به نام مکالمات در 19 می است تا در مورد آنها بیشتر بحث کند.
پیام بگذارید