متا فرمت ها و ابزارهای تبلیغاتی را برای مشاغل کوچک گسترش می دهد…

  • آگوست 17, 2023
  • حسینی
  • 0 نظرات
  • لایک

امروزه رشدوگسترش تبلیغات یکی از دغدغه های اصلی برای مشاعل..ازجمله مشاعل کوچک است. اینگونه مشاغل باید تبلیغات ئاشته باشند تا بیشتردربازار شناخته شوند و بتوانند مشتریان جدید به خود جذب کنند. اما با توجه به هزینه های گزاف تبلیغات وازطرفی محدودیت های بودجه و منابع،بایددرپی استفاده از  فرمت ها و ابزارهای تبلیغاتی ساده و مقرون به صرفه باشندازقبیل تلیغات آنلاین که یک فرمت بسیار مقرون به صرفه و دردسترس همگان میباشد.

باتوجه به اینکه امروزه دسترسی افراد به اینترنت بسیار ساده  وفراگیراست  تبلیغات آنلاین به مشاغل کوچک درجهت دسترسی به تعدادزیادی از مشتریان  با کمترین هزینه، کمک شایانی میکند. 

تبلیغات آنلاین شامل استفاده از:

  • وب سایت،
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی،
  • تبلیغات پرداخت به کلیک و تبلیغات ایمیلی است.
متا در حال تقویت مجموعه ابزارهای خود برای مشاغل کوچک است که برای کمک به تولید سرنخ و جذب مشتری طراحی شده اند.

کسب و کارهای کوچک توجه مورد نیاز را در فیسبوک دریافت می کنند.این ابزارها باهدف  کمک به کسب‌وکارها با شناسایی راه‌های جدیدی است که می‌توانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند.در طول هفته ملی کسب‌وکارهای کوچک، متا راه‌های جدیدی را برای SMB‌ها اعلام کرد تا از تولید سرنخ و اشتراک‌گذاری محتوا استفاده کنند.

 متا راهکارهای متنوعی برای کمک به  کسب و کارها و مشاغل برای رونق و رشد ودسترسی بیشتر مشاغل به بازارها ارائه میدهد ازقبیل:

  1. تجارت الکترونیک: به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا محصولات خود را به مشتریانی در سرتاسر جهان عرضه کنند و به اقتصاد جهانی متصل شوند.
  2. رشد و گسترش: متا به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا رونق و رشد خود را افزایش دهند. با ارائه محصولات و خدمات به مشتریان بیشتر، کسب و کار می‌تواند درآمد خود را افزایش دهد و به صورت اقتصادی پایدارتر عمل کند. همچنین، متا به کسب و کارها امکان می‌دهد تا بازارها و مشتریان جدید را کشف کنند و همینطور بازارهای فرعی را به خوبی به تجربیات و نیازهای آن‌ها تطبیق دهند.
  3. افزایش شناخت برند: با استفاده از متا، کسب و کارها می‌توانند شناخت برند خود را افزایش داده و بر توجه مشتریان جدید تمرکز کنند. با تعمیر و تکمیل نمایه کسب و کار خود در متا و ارائه اطلاعات دقیق و جذاب درباره محصولات و خدمات، کسب و کار می‌تواند اعتماد مشتری را بسازد و یک تجربه خرید مثبت را برای مشتریان خود فراهم کند.
  4. کاهش هزینه‌ها: متا به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا هزینه‌های خود را کاهش دهند. با استفاده از یک پلتفرم تجارت الکترونیک، کسب و کارها نیازی به ایجاد و نگهداری فروشگاه‌های فیزیکی ندارند، که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های اجاره، نیروی انسانی و لجستیک می‌شود. علاوه بر این، با استفاده از روش‌های پرداخت آنلاین در متا، کسب و کار می‌تواند هزینه‌های مالی و مربوط به تراکنش‌های نقدی را کاهش دهد.

ویژگی های پیام رسانی و مکالمه...

طبق  تشخیص متا بیش از 70٪ از مردم مایل هستند  با کسب و کارها به روشی مشابه دوستان و خانواده  مانند ( پیام رسانی ) ارتباط برقرار کنند.

در واقع، کسب و کارها نیز به ارزش پیام رسانی به مشتریان پی می برند. آنها دریافته‌اند که قالب تبلیغاتی که یک چت واتس‌اپ را باز می‌کند، راهی عالی برای مشتریان جدید است تا آنها را پیدا کنند و گفتگو کنند. با این بینش جدید، متا در حال ایجاد تبلیغات برای فیس بوک و اینستاگرام است که می تواند مستقیماً از برنامه تجاری WhatsApp آنها ساخته شود. در اینجا نمونه ای از تجربه جدید برایتان آورده شده است:

Image credit: Facebook.com, May 2022

دومین به روز رسانی پیام به صندوق ورودی است که  متا با داشتن تمام ابزارهای پیام رسانی در یک صندوق ورودی، باعث ساده شدن ارتباطات تجاری میشود.

صندوق ورودی کسب و کار شما از قبل حاوی پیام هایی از مسنجر فیس بوک و دایرکت اینستاگرام و واتس اپ نیز خواهد بودکه این ادغام باعث صرفه جویی  در زمان، پول و کارایی شما و تیم شما میشود.. آخرین به‌روزرسانی پیام به شما امکان می‌دهد تبلیغات پیام‌های تبلیغاتی را مستقیماً از طریق Meta Business Suite به مشتریانی که تمایل به برقراری ارتباط دارند ارسال کنید. این به‌روزرسانی نتیجه بازخورد مستقیم شرکت‌های کوچک و متوسط ​​است که نیاز به پاسخ‌دهی مؤثرتر به سؤالات مشتریان را ذکر می‌کند. پیام‌های بازاریابی در Meta Business Suite می‌توانند به شما کمک کنند تا فروش بیشتری داشته باشید و مشتریان بلندمدتی را بدون نیاز به استفاده از ابزارهای اضافی افزایش دهید.

Image credit: Facebook.com, May 2022

ابزارهای نسل پیشرو جدید و جذب مشتری :

متا ابزارهای جدید بی شماری که برای کمک به کسب و کارها در جذب و مدیریت سرنخ ها از طریق پلتفرم توسط متا راه اندازی شده است دارای وبزگیهای ذیل میباشند:

  • درخواست نقل قول در اینستاگرام
  • فیلتر کردن سرب با فرم های فوری
  • انعطاف پذیری خلاقانه محتوای دروازه‌دار
  • ادغام شرکا

درخواست قیمت در حال حاضر با کسب و کارهای منتخب در اینستاگرام در حال آزمایش است که اساساً به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که دکمه «دریافت نقل قول» را در پروفایل اینستاگرام خود و استیکرها را در استوری خود اضافه کنند.  فیلتر سرب  نیز در آینده به زودی برای برای مشاغل در دسترس خواهد بود. این کار با بررسی پاسخ به یک سوال چند گزینه ای کار می کند. متا همچنین در حال آزمایش فرم فوری خود برای شخصی سازی بیشتر است. کسب‌وکارهای منتخب می‌توانندبااستفتده از  افزودن تصاویر و محتوا به فرم فوری خود اطلاعات بصری بیشتری بدست بیاورند.

 همچنین استفاده از  "محتوای دروازه‌دار "به زودی در دسترس شرکتها قرارخواهدگرفت..که  با ایجاد محتوای دروازه‌دار، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​می‌توانند پس از پر کردن فرم آگهی سرنخ، منابعی را برای سرنخ‌ها فراهم کنند تا به کاربر اجازه ماندن مستقیم  روی پلتفرم را بدهند.

خلاصه چنانچه  در گذشته در استفاده از فیس بوک یا اینستاگرام برای کسب و کار کوچک خود مشکل داشتید، این ابزارها به کمک شما آمده اند.. در حالی که همه این موارد در حال حاضر در حال آزمایش هستند، متا میزبان کنفرانسی به نام مکالمات در 19 می است تا در مورد آنها بیشتر بحث کند. 


نظری دارید؟

پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید