تمامی حقوق برای گروه نرم افزاری اسرز محفوظ است © 1401
امروزه بدلیل استفاده های مختلف مردم از شبکه های اجتماعی اکثر مردم به دنبال افزایش فالوور در اینستاگرام هستند... اگر شماهمجزء این افراد هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، ما سعی کرده ایم تا راهکارهای کاربردی را به شما معرفی کنیم..قطعا راههای مختلفی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد:
همانطور که میدانید برخی افرادبا خریدن فالوور یاافزایش پستهای خود سعی در جذب فالور های بیشتری میکنند،در حالیکه این تاکتیکها فقط بهطور موقت کار میکنند و در طول زمان حتی میتوانند نتیجه معکوس داشته باشند.
اینستاگرام امروزه به یکی از شبکه های رسانه اجتماعی پرکاربرد برای اشتراک گذاری عکس و فیلم با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال تبدیل شده است...!
به همین دلیل، افراد سعی میکنندبا بازاریابی اینستاگرام و داشتن تعداد فالوور بالا در معرض دید کسبوکارهایی که به دنبال دستیابی به مخاطبان هدف خود هستند، قراربگیرد.
دراین قسمت 22 استراتژی برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام ازقبیل : افزایش لایک / ارسال تصاویر با کیفیت/و...:را به شما معرفی میکنیم:
برای اینکه محتوای عالی ایجاد کنیم، معمولاً روی ایده ها، ارائه و بهینه سازی تمرکز می کنیم.
یکی از شروط مهم برای اینکار وقت گذاشتن و آپدیت بودن است که از اهمیت ویژه ای برخورداراست.
زمانی که میخواهید عکسها و ویدیوها را در حساب اینستاگرام کسبوکار یا برند خاصی به اشتراک بگذارید،. مهم است بدانید که باید برای ایدههای محتوای جذابی که با فصلها، تعطیلات، رویدادهای آینده کسبوکار شما و (مهمتر از همه) اهداف کلی ترافیک و فروش شما همسو باشد، وقت بگذارید.
باید بدانید که داشتن یک برنامه محتوای اینستاگرام وپایبند بودن به آن کمک شایانی به کسب موفقیت شما میکند زیراداشتن کتابخانه ای از ایده ها و محتواشما را همیشه یک گام جلوتر ازدیگررقبا نگه خواهدداشت. و بسته به کسب و کار خود، می توانید چندین بار در روز یا چندین بار در هفته محتوای خودرا پست کنید.
در اینستاگرام فقط عکس ها و ویدیوهایی راارسال کنید که باکیفیت بالا باشند. (منظور عکسها یا ویدیوهای شفاف است).
کسبوکارها باید بدانند که نمیتوانند عکسهای تار یا تصاویری که قسمتی از تصویر قطع شده است پست کنند زیرا اینستاگرام یک پلتفرم بصری است.
مهمتراز نشنال و جئوگرافیک واستاندارد بودن ، این است که باید در تمرکز و توجه مخاطبان باشد. محتوای با کیفیت پایین نه تنها باعث جذب مخاطب نمی شود بلکه برای برخی از دنبال کنندگان هزینه بر خواهدبود.
بدانیدددهرصورت بایدازفیلترها برروی محتوای خود استفاده کنیدو اینکه شما صرفاً در حال انجام یک تجارت هستید به این معنی نیست که نمی توانید با فیلترها سرگرم شوید و از ابعاد مختلف استفاده کنید.
بااشتراک گذاری عکسهای خلاقانهتر و اصیلتر، احتمال اشتراکگذاری و دنبال کردن اکانت شما توسط افراد بیشتر میخواهدشد. همچنین برای کیفیت بیشتر سعی کنید برنامههای ویرایش عکس را برای بهبود عکسهای خود، دانلود واز گزینههای منظره و پرتره کمک بیشتری بگیرید.
برای بهینه سازی زمان بندی پست های خود از داده های یک حساب تجاری اینستاگرام (که رایگان است) استفاده کنید که بااستفاده ازاین داده ها به تجزیه و تحلیل هایی دسترسی خواهید داشت که نشان می دهد مخاطبان شما چه زمانی فعال هستند...
همچنین اطلاعاتی از اینستاگرام در مورد سن، جنسیت و تفکیک موقعیت مکانی مخاطبانتان میتوانیددریافت کنید که نقطه شروعی برای تحقیقات شخصیتی وشناسایی مشتری شما باشد.
شما میتوانید از برچسب گذاری حسابهای مربوطه برای کشف شدن توسط افرادی که شما را دنبال نمی کنند نیز استفاده کنید تا در فید برچسب گذاری شده آنها نشان داده شوید.
به طور مثال :اگر صاحب یک استودیوی تناسب اندام هستید، می توانید بعد از کلاس Body Pump یک عکس دسته جمعی بگیرید و هر فردی را که در عکس است تگ کنید.دنبال کنندگان آنها پست را می بینند و استودیوی شما را کشف می کنند.
امااز این استراتژی برای سایر حساب های تجاری نیز میتوان استفاده کرد. اگر می توانید کانون توجه را به اشتراک بگذارید و دیگران را تگ کنید، این کار را انجام دهید..زیرا باعث جذب فالوورها و سرنخ های بیشتری در اینستاگرام برای شما خواهدشد.
یکی از موارد مهم در جستجوی موارد جدید استفاده از هشتک های مارک دار است.بنابراین بیو Insta شما باید برای نشان دادن هشتگ های مارک دار، یک پیوند و یک فراخوان برای اقدام استفاده شود.
مطمئن شوید که این بخش مکرراً درصورت نیاز بروز رسانی میشود زیرا ؛ این بخش به کاربران امکان می دهد شما و برندتان را بشناسند که چه کسی هستید..
ازاینکه شما را دنبال خواهند کرد یا خیرناامید یاهرزنامه به نظر نرسید بلکه شما می خواهید به کاربران خود را بشناسانید تا بدانند شما که هستید و چرا باید شما را دنبال کنند..
بهتراست برای افزایش تعامل در پایان هر پست، یک فراخوان واضح یا یک سوال اضافه کنید. CTA ها شامل مواردی مانند:
پیام بگذارید