چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم؟.

  • آگوست 15, 2023
  • حسینی
  • 0 نظرات
  • لایک

چگونه در اینستاگرام  بدون نیاز به پرداخت هزینه، فالوورهای بیشتری داشته باشیم؟!

امروزه بدلیل استفاده های مختلف مردم از شبکه های اجتماعی اکثر مردم به دنبال افزایش فالوور در اینستاگرام هستند... اگر شماهم‌جزء این افراد هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، ما سعی کرده ایم تا راه‌کارهای کاربردی را به شما معرفی کنیم‌..قطعا راههای مختلفی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد:

 همانطور که میدانید  برخی افرادبا خریدن  فالوور یاافزایش  پست‌های خود سعی در جذب فالور های بیشتری میکنند،در حالیکه این تاکتیک‌ها فقط به‌طور موقت کار می‌کنند و در طول زمان حتی می‌توانند نتیجه معکوس داشته باشند.

اینستاگرام امروزه به یکی از شبکه های  رسانه اجتماعی پرکاربرد برای اشتراک گذاری عکس و فیلم با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال تبدیل شده است...!

  به همین دلیل، افراد سعی میکنندبا بازاریابی اینستاگرام و داشتن تعداد فالوور بالا در معرض دید کسب‌وکارهایی که به دنبال دستیابی به مخاطبان هدف خود هستند، قراربگیرد.

دراین قسمت  22 استراتژی برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام ازقبیل :  افزایش لایک /  ارسال تصاویر با کیفیت/و...:را به شما معرفی میکنیم:

  1. برنامه داشتن و ایجاد یک تقویم محتوایی پر از ایده های عالی...

  برای اینکه محتوای عالی ایجاد کنیم، معمولاً روی ایده ها، ارائه و بهینه سازی تمرکز می کنیم.

 یکی از شروط مهم برای این‌کار وقت گذاشتن و آپدیت بودن است که از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

زمانی که میخواهید عکس‌ها و ویدیوها را در حساب اینستاگرام  کسب‌وکار یا برند خاصی به اشتراک بگذارید،. مهم است بدانید که باید برای ایده‌های محتوای جذابی که با فصل‌ها،  تعطیلات، رویدادهای آینده کسب‌وکار شما و (مهمتر از همه) اهداف کلی ترافیک و فروش شما همسو باشد، وقت بگذارید.

 باید بدانید که داشتن یک برنامه محتوای اینستاگرام وپایبند بودن به آن کمک شایانی  به  کسب موفقیت شما میکند زیراداشتن کتابخانه ای از ایده ها و محتواشما را همیشه یک گام جلوتر ازدیگررقبا نگه خواهدداشت. و بسته به کسب و کار خود، می توانید چندین بار در روز یا چندین بار در هفته محتوای خودرا پست کنید. 

  2.ارسال تصاویر و ویدیوهای که از ترکیب بندی خوبی برخوردارهستند.

  در اینستاگرام فقط  عکس ها و ویدیوهایی راارسال کنید که  باکیفیت بالا باشند. (منظور عکسها یا ویدیوهای  شفاف است).

 کسب‌وکارها باید بدانند که نمی‌توانند عکس‌های تار یا تصاویری که قسمتی از تصویر قطع شده است پست کنند زیرا اینستاگرام یک پلتفرم بصری است.

   مهمتراز نشنال و جئوگرافیک واستاندارد بودن ، این است که باید در تمرکز و توجه مخاطبان باشد. محتوای با کیفیت پایین نه تنها باعث جذب مخاطب نمی شود بلکه برای برخی از دنبال کنندگان هزینه بر خواهدبود.

 3. با فیلترها و ابعاد مختلف آزمایش کنید .

بدانیدددهرصورت بایدازفیلترها برروی محتوای خود استفاده کنیدو اینکه شما صرفاً در حال انجام یک تجارت هستید به این معنی نیست که نمی توانید با فیلترها سرگرم شوید و از ابعاد مختلف استفاده کنید.

 بااشتراک گذاری عکس‌های خلاقانه‌تر و اصیل‌تر، احتمال اشتراک‌گذاری و دنبال کردن اکانت شما توسط افراد بیشتر می‌خواهدشد. همچنین برای کیفیت بیشتر سعی کنید  برنامه‌های ویرایش عکس را برای بهبود عکس‌های خود، دانلود واز گزینه‌های منظره و پرتره کمک بیشتری بگیرید.

 4. برای بهینه سازی تحقیقات شخصی خود از Instagram Analytics استفاده کنید.

برای بهینه سازی زمان بندی پست های خود از داده های یک حساب تجاری اینستاگرام (که رایگان است) استفاده کنید که بااستفاده ازاین داده ها به تجزیه و تحلیل هایی دسترسی خواهید داشت که نشان می دهد مخاطبان شما چه زمانی فعال هستند...

 همچنین اطلاعاتی از اینستاگرام در مورد سن، جنسیت و تفکیک موقعیت مکانی مخاطبانتان میتوانیددریافت کنید که  نقطه شروعی برای تحقیقات شخصیتی وشناسایی مشتری شما باشد.

 5. تگ کردن افرادی  که با نام تجاری شما تعامل دارند .

 شما میتوانید از برچسب گذاری حسابهای مربوطه برای کشف شدن توسط افرادی که شما را دنبال نمی کنند نیز استفاده کنید تا در فید برچسب گذاری شده آنها نشان داده شوید.

به طور مثال :اگر صاحب یک استودیوی تناسب اندام هستید، می توانید بعد از کلاس Body Pump یک عکس دسته جمعی بگیرید و هر فردی را که در عکس است تگ کنید.دنبال کنندگان آنها پست را می بینند و استودیوی شما را کشف می کنند.

امااز این استراتژی برای سایر حساب های تجاری نیز میتوان استفاده کرد. اگر می توانید کانون توجه را به اشتراک بگذارید و دیگران را تگ کنید، این کار را انجام دهید..زیرا باعث جذب  فالوورها و سرنخ های بیشتری در اینستاگرام برای شما خواهدشد.

6. بهینه کردن بیوگرافی اینستاگرام خود با هشتگ های مارک دار و CTA ..

یکی از موارد مهم در جستجوی موارد جدید استفاده از هشتک های مارک دار است.بنابراین بیو Insta شما باید برای نشان دادن هشتگ های مارک دار، یک پیوند و یک فراخوان برای اقدام استفاده شود.

 مطمئن شوید که این بخش مکرراً درصورت نیاز بروز رسانی میشود زیرا ؛ این بخش به کاربران امکان می دهد  شما و برندتان را بشناسند که چه کسی هستید..

ازاینکه شما را دنبال خواهند کرد یا خیر‌ناامید  یاهرزنامه به نظر نرسید  بلکه شما می خواهید به کاربران خود را بشناسانید  تا بدانند شما که هستید و چرا باید شما را دنبال کنند..

7. در پست های خود سوال بپرسید و CTA ها را درج کنید ...

بهتراست برای افزایش تعامل در پایان هر پست، یک فراخوان واضح یا یک سوال  اضافه کنید. CTA ها شامل مواردی مانند:

  • بیشتر بدانید -
  • لینک در بیو! اگر می‌خواهید ویدیوهای بیشتری از این قبیل ببینید، دو ضربه سریع بزنید!
  • ما را دنبال کنید.
هستند وسعی کنید همیشه به روز رسانی را جدی بگیرید.

برای اینکه مخاطبان را  درگیر خود نگه دارید، سوال بپرسید و نشان دهید که به آنچه مخاطبان می خواهند ببینند اهمیت می دهید، و ایده های خود را برای پست های بعدی ارائه می دهد.

8.  اضافه کردن یک لینک  اینستاگرام به وب سایت و ایمیل خود ..

اطمینان حاصل کنید که مشتریان و مشتریان فعلی اینستاگرام شما را با افزودن یک نماد به پیوندهای اجتماعی خود یا قرار دادن محتوای اینستاگرام در سایت خود پیدا می کنند. همچنین می توانید از طریق امضای ایمیل خود به اکانت اینستاگرام برند خود پیوند دهید. و از یک افزونه استفاده کنید تا آخرین پست های اینستاگرام خود را مستقیماً به وب سایت خود وارد کنید. این می تواند یک راه عالی برای تبلیغ حساب جدید شما برای افرادی باشد که به طور منظم از سایت شما بازدید می کنند و باعث ایجاد دنبال کننده مشتریان شما می شود.

9. محتوای اینستاگرام خود را به فیس بوک و توییتر ارسال کنید .

محتوای اینستاگرام خود را متقابلاً به فیس بوک و توییترهم ارسال کنید این کار کاربران را به پروفایل اینستاگرام شما برمیگرداند زیرا کاربرانی که نمی‌دانستند شما در اینستاگرام هستید و شما را در پلتفرم‌های دیگر دنبال می‌کردند  نیز متوجه می‌شوند که شما در اینستاگرام هستید، زیر پست متوجه می‌شود که از اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

می‌توانید تنظیمات خود را برای هر پست به صورت خودکار تنظیم کنید، یا می‌توانید این کار را به صورت دستی برای پست‌های انتخابی انجام دهید.

10. مسابقات و کمپین هایی را برای افزایش دسترسی به برند اجرا کنید .

یکی دیگر از ایده های کاربردی  برگزاری مسابقات و کمپین هایی است  که می تواند کاربران بیشتری را به صفحه شما جذب کند. بااین کار ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت میکنید و یا میتوانید محصول خود را بفروشید.

  • همچنین نظر خواهی از کاربران بسیارمهم است .. ازقبیل:
  • تشویق به  لایک کردن،
  • کامنت کردن نظرات،
  •   استفاده از هشتگ های خاصی
  •  تگ کردن دوستانشان...

 تگ‌کردن دوستان باعث میشود تا، برند و صفحه شما  به صورت آنلاین در معرض دید کاربران اینستاگرام بیشتری قرار بگیردکه. این یکی از راههای موثر برای افزایش آگاهی و دسترسی به برند شما و یک راه کلیدی برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است.

11. به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید .

یکی دیگر از بهترین روش های کاربردی آموختن از دیگر رقبا است. تحقیق در مورد حساب‌های آن‌هامیتواند فوهید زیادی برای شماداسته باشد ؛ بطورمثال:

  • هشتگ‌هایی را که فکرش را نمی‌کردید،
  • تأثیرگذارانی که هنوز با آنها تماس نگرفته‌اید،
  • یا استراتژی‌های دیگری که می‌توانند به شما اطلاع دهند را نشان دهد.
همچنین روی پست های آنها واینکه کدام یک از پست‌های آن‌ها بهترین عملکرد را دارند نیز توجه ویژه داشته باشید – که می‌تواند سرنخی باشد  در مورد اینکه چه چیزی می‌تواند برای حساب شما مفیدباشد.

12.تعامل استراتژیک داشته باشید. تعامل در سراسر اینستاگرام (فالو، لایک و کامنت در سایر پست ها) با کاربرانی که به طور بالقوه نمایه شما را دوست دارند.

عملاً، این به معنای تعامل با مشتریان بالقوه و متحدان برند از طریق لایک، فالو ،و کامنت گذاری هدفمند روی پست‌های آنهاست.

با هشتگ‌ها شروع کنید:

برای پیداکردن افرادی که محتواب مشابه شما دارند روی هشتگ‌های مرتبط و پرکاربرد خود کلیک کنید فالو کردن افراد. یکی دیگر از روش های خوب تعامل با کسانی است که از قبل شما را دنبال می کنند. هرچه بیشتر فعال باشید در لایک کردن و کامنت گذاشتن و...  بیشتر در فیدهای دیگران ظاهر می شوید و مورد توجه قرار می گیرید. به علاوه، نشان می دهد که شما یک حساب واقعی هستید که متقابلا عمل میکند!

13. از متن زیاد در عکس های خود استفاده نکنید

از آنجا که مردم برای محتوای بصری به اینستاگرام مراجعه می کنند. بنابراین، ارسال متن زیاد در یک تصویر خارج از عرف به نظرمیرسد سعی کنید بجای قراردادن متن طولانی در تصویر یک توضیح جزئی محصول یا پیام طولانی را در تصویر قرار دهید وبرای این کار پیشنهادمیشود از Canva  که یک ابزار رایگان است استفاده کنید.

. 14. هرگز لوگو و واترمارک را روی تصاویر خود قرار ندهید.

در نظر داشته باشید که مهر لوگوی خود بر روی پست اینستاگرام مهر نکنید چون  باعث اختلال در محتوا و تجزیه کاربران شما می شود.بجای این کار بیشترروی برند سازی تمرکز داشته باشید چون ممکن است در معرض عدم فالو شدن قراربگیرید.

به عنوان مثال، اگر یک شرکت B2B هستید که عکسی از پشت صحنه کارمندان خود ارسال می کنید، از آنها بخواهید پیراهن هایی با لوگوی شما بپوشند. یا، اگر خرده‌فروش مد هستید،همچنین  می‌توانید گاهی اوقات اشیاء یاوسایلی  استراتژیک با نام فروشگاه خود در عکس قرار دهید.

15. از هشتگ های مناسب برای جذب مخاطبان جدید استفاده کنید.

اگر میخواهیددر مقابل مخاطبان جدیدی قرار بگیرید که نوع محتوایی را که پست می‌کنید جستجو می‌کنند، از هشتگ ها استفاده کنید.خواه آن‌ها شما را دنبال کنند یا نه. اگر یک کسب و کار محلی دارید، حتما هشتگ های محلی را نیز وارد کنید.

برای تحقیق درباره هشتگ ها وقت بگذارید و بهترین ها را برای محتوای خاص خود بیابید

. Hashtagify.me همچنین یک ابزار عالی برای یافتن هشتگ هایی است که جذابیت زیادی پیدا می کنند.

می‌توانید هشتگ اصلی خود را تایپ کنید، که دسترسی آن، هشتگ‌های مرتبط و میزان دسترسی آن‌ها، تمام هشتگ‌های مربوط به آن‌ها و غیره را به شما نشان می‌دهد.

  1. چند هشتگ به پست اینستاگرام اضافه کنم؟ معمول است که از پنج تا هفت استفاده کنید تا هرزنامه به نظر نرسید. اما می توانید تا 30 هشتگ اضافه کنید.
  2. کجا باید هشتگ را در پست اینستاگرام اضافه کنم؟ می‌توانید بلافاصله پس از ارسال آن‌ها را مستقیماً به پست یا در یک نظر جداگانه اضافه کنید - این یک انتخاب زیباشناختی است.

برخی از کاربران ترجیح می‌دهند پس از کپشن، نقطه‌های تکی را که با شکست خط جدا شده‌اند، اضافه کنند و سپس هشتگ اضافه کنند. هر کاری که انتخاب می‌کنید خوب است، اما آن را در بین پست‌ها ثابت نگه دارید تا ظاهری ساده و حرفه‌ای داشته باشید.

16. از برچسب های جغرافیایی برای دستیابی به مخاطبان محلی استفاده کنید.

برچسب گذاری جغرافیایی محتواراه دیگر برای یافتن کاربرانی که قبلاً شما را دنبال نمی‌کنند، – اما نه لزوماً با مکان فروشگاه شما. سعی کنید از شهر خود یا یک مکان دیدنی (مرتبط) در نزدیکی خود استفاده کنید که جستجوهای زیادی دریافت می کند. درحالیکه افراد در حال جستجوی آن مکان نزدیک هستند،  می توانند با محتوای شما نیز روبرو شوند. اگر محتوای شما فوق‌العاده خوب وجذاب باشد ، حتی می‌توان آن را در بالای جستجو مشاهده کرد.

17. فقط به بیو خود پیوند اضافه کنید .

توجه داشته باشید که همه ی  لینکهایی که در پست های اینستاگرام قرار می دهید به لینک قابل کلیک تبدیل نمی شود - در عوض، زمانی که مخاطبان شما سعی می کنند (و موفق نمی شوند) آن را باز کنند، به عنوان یک تجربه آزاردهنده و بد عمل می کند.

به جای قرار دادن یک پیوند غیرقابل کلیک، افراد را هدایت کنید تا روی پیوند موجود در بیو شما کلیک کنند. آنها به راحتی می توانند روی آن کلیک کرده و به سایت شما بروند تا همه چیزهایی را که ارائه می دهید بررسی کنند. هنگام ویرایش بیو حتماً پیوند خود را در بخش "پیوند" قرار دهید و در پست خود ذکر کنید. و از آنجایی که فضا محدود است، از کوتاه کننده پیوند مانند Bit.ly برای صرفه جویی در فضا استفاده کنید. می توانید پیوند را با سفارشی کردن آن بیشتر بهینه کنید، بنابراین یک رشته تصادفی از کاراکترها نیست بلکه یک یا دو کلمه معنی دار است.

18. محصولات را در تصاویر و ویدیوها برچسب گذاری کنید .

برای افزایش تبدیل ها ویا اگر محصولی را می فروشید از ویژگی برچسب گذاری اینستاگرام استفاده کنید.

کسب‌وکارها برای اینکه بتوانند عکس‌ها یا ویدیوها را با پیوندهای محصول برچسب‌گذاری کنند.  باید یک صفحه تجاری در فیسبوک همراه با کاتالوگ محصول داشته باشند. این یک تجربه کاربری عالی برای کاربران است، و یک پیروزی بزرگ برای مشاغلی است که به دنبال ایجاد یکپارچه تبدیل هستند.

19. یک هشتگ مارک دار برای رویدادهای خود ایجاد کنید.

فوایدایجادهشتگ مارک داربرای رویدادهایتان ازقبیل:

  • در معرض دید قرار دادن برند شمامی دهد 
  • تنظیم یک جریان منحصر به فرد از تمام محتوای رویداد شما .
  • امکان ارتباط دیگران با برند شما و سایر افراد در رویدادها...
میباشد.
  • پیش از رویداد، می‌توانید از هشتگ برند خود برای تبلیغ رویداد استفاده کنید و پس از آن می‌توانید از آن برای ارسال مطالب بعدی استفاده کنید.

20. برای نمایش نظرات مثبت، وقتی تگ می‌شوید، دوباره پست کنید:

هر زمان که کاربری کسب و کار یا برند شما را برچسب گذاری کرد، با ارسال مجدد آن به طور مستقیم در فید خود، جذابیت بیشتری از آن دریافت کنید. نمایش نظرات مثبت و منشن ها استفاده عالی از اینستاگرام برای تجارت است.

مطمئن شوید که با کاربر تماس گرفته و از او برای پستش تشکر کنید و بپرسید که آیا می‌توانید اجازه ارسال مجدد آن را داشته باشیدبخاطر داشته باشید که این جزء قوانین اینستاگرام است.

( باید مجوز کتبی برای ارسال مجدد محتوای کاربر دریافت کنید).

به احتمال زیاد، کاربر موافقت خواهد کرد. می توانید به صورت دستی مجددا ارسال کنید یا از برنامه ای مانند Repost برای اینستاگرام استفاده کنید. در هر صورت، به یاد داشته باشید که پوستر اصلی را در کپشن ثبت کنید و آنها را در عکس تگ کنید.

21. از تبلیغات اینستاگرام برای حضور در مقابل مخاطبان خود استفاده کنید.

هزینه تبلیغات را برای تبلیغ پروفایل اینستاگرام خود در نظر بگیرید. میتوانید از طریق ویرایشگر Power Facebook برای تبلیغات پروفایل اینستاگرام و محتوای خود استفاده کنید.

همچنین میتوانید از تبلیغات فیس،بوک استفاده کنید مخصوصاً اگر در حال اجرای یک مسابقه یا کمپین بازاریابی خاص هستید.

با قابلیت هدف قرار دادن مشتریان خود بر اساس علایق و رفتارهای آنها در Power Editor، می توانید اطمینان حاصل کنید که پست های شما توسط کاربران اینستاگرام که به کسب و کار شما علاقه مند هستند، مشاهده می شود.

22. حساب خود را تأیید کنید.

برای اینکه نشان دهید حساب و کسب وکارتان واقعی است باید حساب خود را تایید کنید و این  در اینستاگرام (یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر) هرگز به تعامل شما لطمه نمی زند. تیک آبی کوچک به برند شما اعتبار، اعتماد و اصالت می بخشد. در حالی که فقط برخی واجد شرایط تأیید اینستاگرام هستند.

برای متمایز شدن ازدیگررقباباید تایید شوید این چیزی است که باید برای آن تلاش کنید. تایید شدن یک راه دیگر برای متمایز شدن از رقبای شما و ارائه یک سیگنال اعتماد مبنی بر واقعی بودن کسب و کار شما است.

برای درتایید ودیده شدن، حساب شما باید:

  1. معتبر باشد..(شما باید ثابت کنید که در واقع همان برند یا تجارتی هستید که ادعا می کنید هستید).
  2. منحصر به فرد (فقط یک حساب در هر نام تجاری می تواند وجود داشته باشد).
  3. عمومی. کامل (با بیوگرافی، عکس پروفایل و حداقل یک پست).
  4. قابل توجه (اینستاگرام باید برند شما را "مشهور" و "به شدت جستجو شده" بداند).

درنهایت..

اگر در حال حاضر نیازمن فالوورهای  بیشتری در اینستاگرام هستید،حتما از  نکات گفته شده دربالا استفاده کنید..

 اطمینان حاصل کنید که از تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده می کنید، هشتگ های خود را تحقیق می کنید، تصاویر با کیفیت بالا ارسال می کنید و کپی و CTA جذاب ایجاد می کنید. اگر از این نکات به عنوان راهنما استفاده کنید، خود را برای موفقیت در دستیابی به اهداف اینستاگرام خود آماده خواهید کرد..

نظری دارید؟

پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید