تمامی حقوق برای گروه نرم افزاری اسرز محفوظ است © 1401
این هدف نهایی ممکن است شامل: فروش، دمو، دانلود یا نوع دیگری از تبدیل باشد. هر مرحله از قیف هدفی مانند جلب توجه، تولید سرنخ های با کیفیت بالا و بستن تبدیل ها را فراهم می کند.
هنگامی که قسمت های مختلف محتوارا بررسی میکنید مشخص کنید که محتوا با چه مرحله ای از سفر خریدار مطابقت دارد. این مراحل شامل موارد زیر خواهد بود:
این مرحله، آشنایی مشتری با کسب و کار شما و آنچه که شما برای ارائه دارید می باشد. شماباید یک تجربه مثبت ایجاد کنید تا به خریدار نشان دهید که ارزش تعامل بیشتر با آن را دارید. شما می خواهید به سؤالات آنها پاسخ دهید، آنها را در مورد سؤالات خود آموزش دهید، و این مشتریان بالقوه را به سرنخ های گرم تبدیل کنید. مطالعه انجام شده توسط Semrush نشان میدهد که انواع زیر از محتوای TOFU هنگام جذب ترافیک بهترین عملکرد را دارند...
همانطور که می بینید اکثر این نوع محتواها جنبه ی آموزشی دارند که برای ارائه اطلاعات بیشتر در مرحله آگاهی طراحی شده اند. همواره به یادداشته باشید : هدف اصلی محتوای شما در این مرحله فقط ارائه کمک است و فروش محور..
دراین قسمت مشتریان به دنبال محتوای سطحی و مقدماتی نیستند.بلکه ممکن است به دنبال داستانهای مشتری، نظرات محصول یا ویدیویی باشند. دراینجا شما باید به دنبال ایجاد محتوایی باشید که مشتریان بالقوه را در قیف بیشتر پرورش دهد.. با نگاهی به نتایج همان مطالعه Semrush، انواع زیر از محتوای MOFU هنگام جذب ترافیک بهترین کار را دارند.
بسیار مهم است که : برنامه محتوا و قالبهای بازاریابی محتوا را برای مشتریان در هر مرحله به صورت مجزا تنظیم کنید ، در غیر این صورت در خطر ایجاد تجربه مشتری ضعیف با کسبوکارتان هستید.
پیام بگذارید