چگونگی استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی برای تولید ایده های محتوا…

  • آگوست 15, 2023
  • حسینی
  • 0 نظرات
  • لایک

امروزه با تحول عظیمی دردنیای  تولید محتوا مواجه هستیم که  می تواند به ما در سرعت بخشیدن به روند تولید محتوا کمک کند معجزه ای که ابزارهای نوشتن "هوش مصنوعی " نام دارد و دنیای انتشار راتغییر می دهند ...

یکی ازجنبه های ضروری هر استراتژی بازاریابی محتوا :

  • سعی کنیددریک برنامه ی منظم‌ یک محتوای مرتبط، جذاب و اصلی برای مخاطبان خود ایجاد کنید..
باتولیدهرچه  بیشتر محتوا ، وب سایت شما برای کلمات کلیدی بیشتری در نتایج جستجو رتبه بندی می شود ودرنتیجه بازدیدکنندگان، سرنخ ها و مشتریان احتمالی بیشتری بدست خواهید آورد.

هماتطور که میدانید باتوجه به رقابت شدید دربین تولید کنندگان محتوا؛ یکی از چالشها ومشکلات بزرگ ؛ تولید محتوای جدید تازه  بصورت متداول است. هر چند وقت یکبار متوجه می‌شوید که به صفحه‌ای خالی خیره می‌شوید که نیاز به محتوای جدیدی دارد... 

و اینجاست که جادوی فناوری نوشتن به کمک هوش مصنوعی به کمک می آید که راهکاری برای آسان تر کردن محتوای جدید نامحدود بدون نگرانی است!

نوشتن به کمک هوش مصنوعی چرا وچگونه؟

طی یک سال اخیر ، ابزارهای جدید هوش مصنوعی موجی در دنیای تولید محتوا ایجاد کرده است.

برخلاف نرم‌افزارهای قدیمی، این ابزارها برای یادگیری و توسعه مجموعه مهارت‌های خود بدون نیاز به کدگذاری با مجموعه‌ای از قوانین خاص برای اجرا برنامه‌ریزی شده‌اند. مانند : رایانه های هوش مصنوعی که در طول زمان آنقدر خوب بازی شطرنج را یاد گرفته اند که اکنون با استادان بزرگ رقابت میکنند.

یا بطور مثال : دستیاران نوشتن هوش مصنوعی مانند یک حرفه ای نوشتن را  سریع یاد می گیرند. نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که در پایان این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.

یکی از مهمترین نکات آن این است که: گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را اسپم می‌داند، بنابراین هرانچه را که هوش مصنوعی به شما می‌دهد را فورا وبدون مطلالعه منتشر نکنید.

شما هنوز به نویسندگان انسانی نیاز دارید. اما هوش مصنوعی می تواند بازی را برای ایده پردازی و حتی تقریباً پیش نویس محتوا تغییر دهد.

با ارائه این ابزارها به سادگی میتوانید با برخی از راهنمایی های اولیه، ازقبیل کلمات کلیدی هدف، توضیحات محصول، و اینکه چه کسی مخاطب هدف شما هستند، آشنا شوید.

این ابزارهابه شما در ایجاد پست ها، ایمیل های بازاریابی، توضیحات متا SEO، کپی بازاریابی و حتی ایده هایی درباره موضوعات وبلاگ برای نوشتن کمک کنند.

می‌توانید باکمترین زمان موضوعات، ایده‌ها و حتی پیش‌نویس‌ها را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید، همچنین میتوانید  محتوای جدیدی در مقیاس با کمک هوش مصنوعی شخصی ایجاد کنید که ،  همیشه در اختیار شماست!

چگونه از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی برای تولید ایده های محتوای نامحدود استفاده کنیم؟

یکی از بهترین راه برای کمک گرفتن از هوش مصنوعی   پست های "بلاگ" هستند که  نمونه‌های واقعی زیادی را نشان میدهند و تعدادی از حوزه‌ها را در یک گردش کار معمولی ایجاد محتوا پوشش می‌دهد.

خاطر نشان میشود پست های وبلاگ اساس اکثر استراتژی های بازاریابی محتوا هستند...

با کمک دستیارهای نوشتن هوش مصنوعی می توانید به سرعت ایده های موضوعی را برای تقویم محتوای خود ایجاد کنید و سپس با استفاده از یک موضوع به عنوانهای: 

  • پست وبلاگ،
  • پاراگراف مقدمه،
  • طرح کلی و حتی نتیجه گیری پست را ایجاد کنید.

ظاهراً درست به نظرمیرسد نظر می رسد  اما بهتراست ابزارها را آزمایش کنیم:

ایده های موضوعی برای این مثال؛

برای مثال می‌خواهیم از یک وب‌سایت  کسب‌وکاری که در نصب خانه‌های هوشمند تخصص دارد، استفاده کنیم. آنها وبلاگی به نام خانه هوشمند ایجاد کرده اند و مخاطبان هدف آنها از مالکانی تشکیل شده است که می خواهند باستفاده از ابزارهای هوش،مصنوعی  هزینه های انرژی را کاهش دهند.

دراینجا قصد داریم از یک الگوی ایجاد ایده های موضوعی استفاده کنیم و راهنمایی های زیر را برای آن ارائه کنیم:

  • نام شرکت: خانه هوشمند.
  • توضیحات محصول: بررسی  جدیدترین لوازم خانگی و دستگاه های متصل به اینترنت مانند قفل درب، ترموستات، کنترل نور و صدای بی سیم توسط این وبلاگ.
  • مخاطب: صاحبان خانه.
  • لحن صدا: عملی مثال: چگونه بودجه انرژی خود را مدیریت کنید.
  • حالا بیایید هوش مصنوعی را بررسی کنیم:
Blog post topic ideas

زاین موضوعات برای پست های آینده میتوانید استفاده کنید.

حال به سطح بعدی میرویم ؛ انتخاب یکی از موضوعات بالا  و ایجاد ساختار یک پست وبلاگ ...

پاراگراف مقدمه بنابراین : موضوع سوم را از لیست به عنوان (عنوان موضوع یا مقاله) انتخاب و از الگوی تولید پاراگراف مقدمه برای شروع نوشتن مقدمه استفاده میکنیم تا دوباره آن را از ابتدا مطرح نکنم واینها ورودی ها هستند:

  • عنوان پست وبلاگ:
  • 5 نکته که هر صاحب خانه باید در مورد خانه های هوشمند بداند.
  • مخاطب: صاحبان خانه.
  • لحن صدا: مفید. و این هم خروجی هوش مصنوعی:
Blog post intro

ext، بیایید یک طرح پست وبلاگ با عناوین مختلفی ایجاد کنیم. طرح کلی برای این کار، تنها چیزی که برای تهیه دستیار نوشتن هوش مصنوعی مورد نیاز است عنوان پست وبلاگ است:

  • عنوان پست وبلاگ: 5 نکته که هر صاحب خانه باید در مورد خانه های هوشمند بداند.
  • لحن صدا: مفید. و طرح کلی هوش مصنوعی …
Blog post outline

 اکنون می‌توانیم مجددا از الگوی پاراگراف مقدمه برای هر یک از عناوین بالا استفاده کنیم.

یک پاراگراف نتیجه گیری هم در پایان باید داشته باشیم. که میتوانیم از الگوی تولید پاراگراف نتیجه گیری پست وبلاگ استفاده کنیم.

همانطور که در این قسمت برای شما نشان داده شده است،عنوان پست وبلاگ ، سرفصل ها به عنوان نقاط گلوله  وهمچنین یک فراخوان برای اقدام، از ورودیهای مورد نیاز خواهندبود :

  • نکات یا طرح کلی پست وبلاگ شما چیست؟
  • 5 نکته که هر صاحب خانه باید در مورد خانه های هوشمند بداند.
  • خانه هوشمند چیست و چه کاری می تواند برای شما انجام دهد.
  • چگونه با یک خانه هوشمند شروع کنیم.
  • مزایای داشتن خانه هوشمند هزینه راه اندازی خانه هوشمند.
  • چگونه از خانه هوشمند خود نگهداری کنیم.
  • فراخوان اقدام: با ما در TheSmartHome.network تماس بگیرید.
  • لحن صدا: مفید. در اینجا نتیجه گیری ایجاد شده توسط هوش مصنوعی است:
Blog post conclusion

نتیجه برای حدود 15 دقیقه کار رضایت بخش به نظر میرسد ! شما با کمک هوش مصنوعی به راحتی می توانید یک پست وبلاگ جدید رابا همان تلاشی که  قبلا انجام میدادید در یک سوم‌زمان ایجاد کنید، یا به عبارت دیگر، می توانید، توان تولید محتوای خود را سه برابر کنید.

اکنون، به جنبه‌های دیگری از تولید محتوا به کمک هوش مصنوعی میپردازیم.. 

توضیحات متا SEO:

 تنها کاری که برای توضیحات متا عالی برای پست های خود  باید انجام دهید این است که به ابزار هوش مصنوعی با عنوان، پاراگراف مقدمه و کلمه کلیدی هدف خود توجه ویژه داشته و بهینه سازی کنید.در عرض چند ثانیه یک توضیح پست وبلاگ تولید شده به صورت خودکار دریافت خواهید کرد:

  • نام شرکت/محصول: خانه هوشمند.
  • عنوان پست وبلاگ:
  • 5 نکته که هر صاحب خانه باید درباره خانه هوشمند بداند.
  • توضیحات پست وبلاگ:بااینکه وقتی صحبت از فناوری می شود، خانه میتواند یکی از آخرین مرزها است.اما با این حال  به سرعت در حال تغییر است، ازآنجاکه پیشرفت‌ها در فناوری خانه‌های هوشمند باعث می‌شود صاحبان خانه همه چیز را به راحتی و مقرون به صرفه خودکارکنند  از قبیل ؛ترموستات‌ها درب‌بازکن‌های گاراژ و... 
 بااین پنج نکته میتواتید خانه های خود راهوشمندساری کنید!
  • کلیدواژه: خانه هوشمند
Blog post meta description

ایمیل های بازاریابی سرد شخصی سازی شده:

برای داشتن ترافیک بیشتر در سایت خود..باایمیل های سردسعی کنید  با اینفلوئنسرها ارتباط برقرارکنید همچنین  می‌توانید از قالب ایمیل بازاریابی سرد شخصی‌سازی شده برای ایجاد کپی در چند ثانیه استفاده کنید.

ورودی های مورد نیاز: شرح محصول، نام شرکت یا وبلاگ شما و برخی زمینه های ایمیل است. به مثال زیر دقت کنید: محصول خودرا معرفی کنید:

  • این وبلاگ جدیدترین لوازم خانگی و دستگاه های متصل به اینترنت، مانند قفل درها، ترموستات ها، کنترل های نور، و صدای بی سیم را بررسی می کند.
  • نام شرکت/محصول شما: خانه هوشمند.
  • زمینه درج در ایمیل: مایلم به شما مشاوره رایگان خانه هوشمند ارائه دهم.
  • لحن صدا: قانع کننده.
Personalized cold emails

کپی بازاریابی:

در نهایت، ا، می‌توانید از چارچوب AIDA تولید شده توسط هوش مصنوعی (توجه، علاقه، میل، اقدام) برای ایجاد خلاقیت خود استفاده کنیدو برای صفحات محصول خود کمپین های بازاریابی ایمیلی ، صفحات فرودو...ایجادکنید. تنها با ارائه نام شرکت و توضیحات محصول شما به آن ؛  انجام ادامه کارهای سنگین را به هوش مصنوعی میسپاریم.

بیایید آن را آزمایش کنیم:

  • نام شرکت/محصول: خانه هوشمند.
  • توضیحات محصول: وقتی صحبت از تکنولوژی می شود، خانه یکی از آخرین مرزها است. اما این به سرعت در حال تغییر است، زیرا پیشرفت‌ها در فناوری خانه‌های هوشمند باعث می‌شود صاحبان خانه راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر از همیشه همه چیز را از ترموستات‌ها گرفته تا درب‌بازکن‌های گاراژ خود را خودکار کنند. اگر قصد دارید خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید، در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید بدانید
  • . لحن صدا: قانع کننده.
AIDA

همانطور که میبینیدهمه چیز در چند ثانیه انجام شد! 

قطعاتهیه کردن نسخه فوق از ابتدا؛ زمان زیادی مببرد.

مواردی که هنگام استفاده از ابزارهای نوشتاری با کمک هوش مصنوعی باید در نظر داشته باشید...

حالا اخطارهایی که باید به انها توجه کنید... باوجود چشمگیر بودن  ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی،  مسائلی نیز وجود دارند که باید از آنها آگاه باشید تا بتوانید اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید.

سه نکته مهم که باید به آنها توجه زیادی داشته باشید:

   1.همانطور که در بالا گفته شد، گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را اسپم می‌داند.

   این بدان معناست که انسان ها هنوز باید در فرآیند نوشتن محتوا مشارکت داشته باشند.و هر آنچه را که هوش مصنوعی به شما می دهدبدون مطالعه وتامل منتشر نکنید.

    2.نویسندگان هوش مصنوعی گاهی اوقات حقایق و ارقام را در متن خروجی خود نقل می کنند.

   قاعده این است که هرگز بیش ازحد به آنها تکیه نکنید،بلکه از مطمئن شوید از اینکه  همیشه از حقایق و ارقام هوش مصنوعی به عنوان مکان‌هایی برای جایگزینی با داده‌های واقعی قبل ازنشر استفاده میکنید.

   3.نویسندگان هوش مصنوعی کار خارق‌العاده‌ای برای تولید خروجی نویسندگانی شبیه به انسان انجام می‌دهند،

  باوجوداینکه هوش مصنوعی نویسندگی را شببه انسان انجام‌میدهند امادد اولین مرحله انتظار عالی بودن نداشته باشید. گاهی اوقات شما فقط باید به تولید خروجی‌های جدید ادامه دهید تا زمانی که محتوای دلخواه خود را بدست بیاورید.همانطور که مشاهده کردید در مثال های بالا،  قالب های هوش مصنوعی را به طور متوسط ​​هر کدام سه بار اجرا شدند تا نتیجه ی دلخواه بدست آمد.
  • در نهایت، نویسندگان هوش مصنوعی متخصص موضوع نیستند.

 حقیقت این است که با وجود اینکه ابزارهای هوش مصنوعی بااطمینان و مانند یک متخصص قادر به نوستن هستنداما در واقع درکی از موضوع را ندارند. . بنابراین،بهترین زمان استفاده از این ابزارها وقتی است که  در زمینه هایی که تخصص دارید استفاده شود تا بتوانید اصلاحات لازم را انجام دهید و هرگز از آنها برای انتشار محتوا در مناطقی که قبلاً تخصص ندارید استفاده نکنید.

بسته بندی چیزها...

ابزار هوش مصنوعی یک راه عالی برای شارژ کردن  خروجی تولید محتوا بدون شکست کیف پول خود است.

برای افزایش تلاش‌های خود  بدون نیاز به تجربه بلوک نویسنده یا بدتر از آن فرسودگی، بهترین راهکار:افزودن یک دستیار نوشتن هوش مصنوعی است..... بنابراین بیایید و استراتژی بازاریابی محتوای خود را به سطح بعدی ارتقا دهید!!..

نظری دارید؟

پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید