تمامی حقوق برای گروه نرم افزاری اسرز محفوظ است © 1401
امروزه با تحول عظیمی دردنیای تولید محتوا مواجه هستیم که می تواند به ما در سرعت بخشیدن به روند تولید محتوا کمک کند معجزه ای که ابزارهای نوشتن "هوش مصنوعی " نام دارد و دنیای انتشار راتغییر می دهند ...
یکی ازجنبه های ضروری هر استراتژی بازاریابی محتوا :
هماتطور که میدانید باتوجه به رقابت شدید دربین تولید کنندگان محتوا؛ یکی از چالشها ومشکلات بزرگ ؛ تولید محتوای جدید تازه بصورت متداول است. هر چند وقت یکبار متوجه میشوید که به صفحهای خالی خیره میشوید که نیاز به محتوای جدیدی دارد...
و اینجاست که جادوی فناوری نوشتن به کمک هوش مصنوعی به کمک می آید که راهکاری برای آسان تر کردن محتوای جدید نامحدود بدون نگرانی است!
طی یک سال اخیر ، ابزارهای جدید هوش مصنوعی موجی در دنیای تولید محتوا ایجاد کرده است.
برخلاف نرمافزارهای قدیمی، این ابزارها برای یادگیری و توسعه مجموعه مهارتهای خود بدون نیاز به کدگذاری با مجموعهای از قوانین خاص برای اجرا برنامهریزی شدهاند. مانند : رایانه های هوش مصنوعی که در طول زمان آنقدر خوب بازی شطرنج را یاد گرفته اند که اکنون با استادان بزرگ رقابت میکنند.
یا بطور مثال : دستیاران نوشتن هوش مصنوعی مانند یک حرفه ای نوشتن را سریع یاد می گیرند. نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که در پایان این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.
یکی از مهمترین نکات آن این است که: گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را اسپم میداند، بنابراین هرانچه را که هوش مصنوعی به شما میدهد را فورا وبدون مطلالعه منتشر نکنید.
شما هنوز به نویسندگان انسانی نیاز دارید. اما هوش مصنوعی می تواند بازی را برای ایده پردازی و حتی تقریباً پیش نویس محتوا تغییر دهد.
با ارائه این ابزارها به سادگی میتوانید با برخی از راهنمایی های اولیه، ازقبیل کلمات کلیدی هدف، توضیحات محصول، و اینکه چه کسی مخاطب هدف شما هستند، آشنا شوید.
این ابزارهابه شما در ایجاد پست ها، ایمیل های بازاریابی، توضیحات متا SEO، کپی بازاریابی و حتی ایده هایی درباره موضوعات وبلاگ برای نوشتن کمک کنند.
میتوانید باکمترین زمان موضوعات، ایدهها و حتی پیشنویسها را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید، همچنین میتوانید محتوای جدیدی در مقیاس با کمک هوش مصنوعی شخصی ایجاد کنید که ، همیشه در اختیار شماست!
یکی از بهترین راه برای کمک گرفتن از هوش مصنوعی پست های "بلاگ" هستند که نمونههای واقعی زیادی را نشان میدهند و تعدادی از حوزهها را در یک گردش کار معمولی ایجاد محتوا پوشش میدهد.
خاطر نشان میشود پست های وبلاگ اساس اکثر استراتژی های بازاریابی محتوا هستند...
با کمک دستیارهای نوشتن هوش مصنوعی می توانید به سرعت ایده های موضوعی را برای تقویم محتوای خود ایجاد کنید و سپس با استفاده از یک موضوع به عنوانهای:
ظاهراً درست به نظرمیرسد نظر می رسد اما بهتراست ابزارها را آزمایش کنیم:
ایده های موضوعی برای این مثال؛
برای مثال میخواهیم از یک وبسایت کسبوکاری که در نصب خانههای هوشمند تخصص دارد، استفاده کنیم. آنها وبلاگی به نام خانه هوشمند ایجاد کرده اند و مخاطبان هدف آنها از مالکانی تشکیل شده است که می خواهند باستفاده از ابزارهای هوش،مصنوعی هزینه های انرژی را کاهش دهند.
دراینجا قصد داریم از یک الگوی ایجاد ایده های موضوعی استفاده کنیم و راهنمایی های زیر را برای آن ارائه کنیم:
زاین موضوعات برای پست های آینده میتوانید استفاده کنید.
حال به سطح بعدی میرویم ؛ انتخاب یکی از موضوعات بالا و ایجاد ساختار یک پست وبلاگ ...
پاراگراف مقدمه بنابراین : موضوع سوم را از لیست به عنوان (عنوان موضوع یا مقاله) انتخاب و از الگوی تولید پاراگراف مقدمه برای شروع نوشتن مقدمه استفاده میکنیم تا دوباره آن را از ابتدا مطرح نکنم واینها ورودی ها هستند:
ext، بیایید یک طرح پست وبلاگ با عناوین مختلفی ایجاد کنیم. طرح کلی برای این کار، تنها چیزی که برای تهیه دستیار نوشتن هوش مصنوعی مورد نیاز است عنوان پست وبلاگ است:
اکنون میتوانیم مجددا از الگوی پاراگراف مقدمه برای هر یک از عناوین بالا استفاده کنیم.
یک پاراگراف نتیجه گیری هم در پایان باید داشته باشیم. که میتوانیم از الگوی تولید پاراگراف نتیجه گیری پست وبلاگ استفاده کنیم.
همانطور که در این قسمت برای شما نشان داده شده است،عنوان پست وبلاگ ، سرفصل ها به عنوان نقاط گلوله وهمچنین یک فراخوان برای اقدام، از ورودیهای مورد نیاز خواهندبود :
نتیجه برای حدود 15 دقیقه کار رضایت بخش به نظر میرسد ! شما با کمک هوش مصنوعی به راحتی می توانید یک پست وبلاگ جدید رابا همان تلاشی که قبلا انجام میدادید در یک سومزمان ایجاد کنید، یا به عبارت دیگر، می توانید، توان تولید محتوای خود را سه برابر کنید.
اکنون، به جنبههای دیگری از تولید محتوا به کمک هوش مصنوعی میپردازیم..
تنها کاری که برای توضیحات متا عالی برای پست های خود باید انجام دهید این است که به ابزار هوش مصنوعی با عنوان، پاراگراف مقدمه و کلمه کلیدی هدف خود توجه ویژه داشته و بهینه سازی کنید.در عرض چند ثانیه یک توضیح پست وبلاگ تولید شده به صورت خودکار دریافت خواهید کرد:
برای داشتن ترافیک بیشتر در سایت خود..باایمیل های سردسعی کنید با اینفلوئنسرها ارتباط برقرارکنید همچنین میتوانید از قالب ایمیل بازاریابی سرد شخصیسازی شده برای ایجاد کپی در چند ثانیه استفاده کنید.
ورودی های مورد نیاز: شرح محصول، نام شرکت یا وبلاگ شما و برخی زمینه های ایمیل است. به مثال زیر دقت کنید: محصول خودرا معرفی کنید:
در نهایت، ا، میتوانید از چارچوب AIDA تولید شده توسط هوش مصنوعی (توجه، علاقه، میل، اقدام) برای ایجاد خلاقیت خود استفاده کنیدو برای صفحات محصول خود کمپین های بازاریابی ایمیلی ، صفحات فرودو...ایجادکنید. تنها با ارائه نام شرکت و توضیحات محصول شما به آن ؛ انجام ادامه کارهای سنگین را به هوش مصنوعی میسپاریم.
بیایید آن را آزمایش کنیم:
همانطور که میبینیدهمه چیز در چند ثانیه انجام شد!
قطعاتهیه کردن نسخه فوق از ابتدا؛ زمان زیادی مببرد.
حالا اخطارهایی که باید به انها توجه کنید... باوجود چشمگیر بودن ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی، مسائلی نیز وجود دارند که باید از آنها آگاه باشید تا بتوانید اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید.
سه نکته مهم که باید به آنها توجه زیادی داشته باشید:
ابزار هوش مصنوعی یک راه عالی برای شارژ کردن خروجی تولید محتوا بدون شکست کیف پول خود است.
برای افزایش تلاشهای خود بدون نیاز به تجربه بلوک نویسنده یا بدتر از آن فرسودگی، بهترین راهکار:افزودن یک دستیار نوشتن هوش مصنوعی است..... بنابراین بیایید و استراتژی بازاریابی محتوای خود را به سطح بعدی ارتقا دهید!!..
پیام بگذارید