تمامی حقوق برای گروه نرم افزاری اسرز محفوظ است © 1401
امروزه بازاریابی محتوا بر اکثر استراتژیهای بازاریابی جهانی حاکم است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عبارتی دیگر، بازاریابی محتوا یک جنبه حیاتی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است،
شرکت ها با استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا می توانند بازارهای هدف خود را به بهترین شکل هدایت و رابطه بیشتری با مخاطبان خود برقرار کنند. این استراتژی بر محتواهای تحت عنوان مقالات، وبلاگها، ویدئوها، پستهای رسانههای اجتماعی و سایر رسانههای دیجیتال تمرکز دارد.چه در اداره یک کسب و کار کوچک محلی باشید یا یک شرکت بزرگ چند ملیتی ... رگ حیاتی که وب و رسانه های اجتماعی بر آن بنا شده اند بدون شک همان محتوا می باشد و سئوی مدرن، برای همه مقاصد، به طور موثر به بازاریابی محتوایی بهینه تبدیل شده است،
همانطور ک میدانید گوگل به کسبوکارهایی پاداش میدهد که محتوای تولید شده : تخصص، اقتدار و اعتماد را به نفع مشتریان خود نشان بدهد.
بازاریابی محتوا چیست؟ در تعریف بازاریابی محتوا میتوان گفت:
تولید و اشتراک گذاری محتوای ارزشمند، مخاطب شناسی شده سرگرم کننده و سازگاری که در قالب های مختلفی می باشد مانند : متنی، ویدئویی و صوتی . اولین اقدام این است که باید بر جذب و حفظ یک مخاطب کاملاً مشخص و هدف گزاری شده برای هدایت بر سودآوری مشتری تمرکز داشته باشید.
قابل ذکر است که : با توجه به اینکه انبوهی از محتواها همه روزه تولید وبه اشتراک گذاشته میشوند اطلاعات شما از آخرین روندها و بهترین شیوه ها و استراتژیها در بازاریابی محتواست باید همیشه بروز باشد.
برای سهولت این امر راهکارهای زیاد ومختلفی وجود دارد و ما سعی کردیم 30 آمار مهم کاربردی بازاریابی محتوا را برای شما به اشتراک بگذاریم:
خوب است بدانیم که چه درصدی از کسب و کارها از بازاریابی محتوا استفاده می کنند و چه برنامه های برای کسب موفقیت های بیشتردارند؟
استراتژیهای کاربردی و موثر برای بازاریابان محتوا چیست ؟
پیام بگذارید