تمامی حقوق برای گروه نرم افزاری اسرز محفوظ است © 1401
یکی از ملزوماتی برای موفقیت در بازاریابی و تکمیل استراتژی محتوا داشتن برنامه ی محتوا است.
توجه به کسب و کاربرای دستیابی به اهدافتان، مستلزم پست محتوا طور منظم و در زمان مناسب است.. برنامه ارسال شما باید با تلاش های بازاریابی، تمرکز بر نیازهای استراتژیک و نتایج پیش بینی شده شما سازگار باشد.
برنامه محتواچیست؟ و آیا این همان استراتژی محتوا است؟ چه نوع اطلاعاتی باید گنجانده شود؟ و چه چیزی یک برنامه محتوای خوب را از بدمتمایز می کند؟
برنامه محتوا : سندی است که تمام محتوای بازاریابی و دارایی های مورد نیاز برای اجرای استراتژی بازاریابی محتوای خود را تعریف می کند. که شامل : وبلاگ ها / پست های رسانه های اجتماعی / تحقیقات بهینه سازی موتورهای جستجو / مقالات سفید/ و... می شود که مستقیماً با قیف بازاریابی شما همسو می شود و هر دارایی شامل یکی از مراحل آن است: آگاهی، توجه، تبدیل و وفاداری
محتوا بخش مهمی از بازاریابی است. با ایجاد یک برنامه محتوا، ایجاد، همکاری و اجرای این محتوا را برای تیم خود آسانتر میکنید.
یک برنامه خوب به شما کمک می کند تخصیص منابع آینده را پیش بینی کنید و از تاخیرها و هزینه های غیر ضروری جلوگیری کنید.
برنامه محتوا با استراتژی محتوا یکسان نیست. و دقیقا شما به هر دو نیاز دارید:
چه اطلاعاتی را در طرح محتوا بگنجانیم؟ یک برنامه محتوای مؤثر باید اطلاعات مفیدی را در اختیار سازندگان محتوای شما قرار دهد که در هنگام توسعه دارایی ها از آنها استفاده کنند. یعنی باید به آنها بگوید:
انواع رایج محتوا عبارتند از:
محتوا در این مرحله باید اطلاعاتی در مورد اینکه چرا مشتریان باید برند شما را انتخاب کنند، ارائه دهد. انواعی که می توانند در این مرحله کمک کنند عبارتند از:
پیام بگذارید