چگونه به سرعت شکاف های محتوا را در استراتژی خود پر کنید…؟

  • آگوست 7, 2023
  • حسینی
  • 0 نظرات
  • لایک
آیا مایل هستید نتایج قابل توجهی از تبلیغات وب سایت کسب وکار خود ببینید؟ آیا به دنبال راهی هستید تا مخاطبان خود را جذب کنید و بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل کنید؟ استفاده از تولید محتوا  واستراتزیهای آن می‌تواند کلید موفقیت شما در دنیای تبلیغات باشد. استراتژی محتوا به شما امکان می‌دهد با ایجاد و انتشار محتواهای متنوع و جذاب، مشتریان جدید را جذب کنید و نگه دارید. به جای تمرکز بر فروش مستقیم، شما محتواهایی را تولید می‌کنید که ارزش افزوده برای مخاطبان دارند و نیازها و مشکلات آنها را حل می‌کنند. این رویکرد اعتماد را بین شما و مخاطبانتان ایجاد کرده و باعث ایجاد رابطه بلندمدت و تبدیل آنها به مشتریان وفادار ودرنتیجه رونق آنلاین کسب وکارتان  می‌شود.

  با راهنماییهایی که ارائه خواهیم کرد دیگر نگران کمبود زمان برای تولید محنوا نباشید... چه آژانسی باشید که برای صدها مشتری محتوا تولید می‌کند، یا یک کارآفرین انفرادی که سعی می‌کند وبلاگ خود را بیشتر به روز کند، به احتمال زیاد به راه‌حل ساده‌تری نیاز دارید. بنابراین، بیایید بررسی کنیم که چگونه می‌توانید محتوای باکیفیت و دقیق را در سایت خود دریافت کنید تا بتوانید بر روی بهترین کاری که انجام می‌دهید تمرکز کنید..

چگونه یک استراتژی محتوای موثر به شما کمک می کند رقبای خود را شکست دهید...؟

محتوا این است که چگونه مشتری آینده شما وب سایت شما را در جستجوی گوگل پیدا می کند. اولین هدف شما این است که محتوای برجسته ای داشته باشید که از رقبای شما پیشی بگیرد و به شما کمک کند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بالاتر از آنها قرار بگیرید. نه تنها محتوای قانع کننده و ثابت به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، بلکه:

  •  با ارائه محتواهای، ارزشمند و جذاب می‌توانید مخاطبان را به سمت خود جذب و آنها را درگیر و بین شما و خوانندگانتان اعتماد ایجاد کنید.
  • دید ارگانیک وب سایت شما را افزایش می دهد.
  •  افزایش آگاهی: ارائه اطلاعات و آموزش‌های مرتبط با صنعت و محصولات شما باعث افزایش آگاهی مخاطبان و تکنولوژی‌های جدید می‌شود.
  •  افزایش بازدهی تبلیغات برندشما: با تمرکز بر محتواهای کیفی و متنوع، نیازهای مخاطبان را درک کرده و بازدهی تبلیغات خود را بهبود می‌بخشید.
  •  تبدیل مخاطبان به مشتریان: استفاده از استراتژی محتوا به شما امکان می‌دهد از طریق راهکارهای مالی و مخاطب‌محور مخاطبان را به مشتریان تبدیل کنید.
  • استراتژی محتوای شما باید هر مسیری را که خواننده می تواند برای رسیدن به هدف نهایی شما طی کند، در نظر بگیرد. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید محتوایی داشته باشید که به هر سؤال، نیاز و تجربه‌ای که مشتری بالقوه شما قبل از خرید از شما دارد، پاسخ دهد.

هنگامی که مشتری بالقوه شما احساس کرد که همه چیزهایی را که باید بدانند آموخته است، آماده تبدیل به مشتریان بالفعل هستند – شما می خواهید که هنگام تصمیم گیری در وب سایت شما حضور داشته باشند. همانطور که می توانید تصور کنید، زمانی که تولید محتوا به خوبی اجرا شود، می تواند یکی از مهم ترین اجزای استراتژی بازاریابی جستجوی شما باشد.

چگونگی ایحاد محتوای شگفت انگیز درکوتاه ترین زمان ممکن...؟

ناگفته نماند: هرچه سریع‌تر بتوانید محتوای وب‌سایت خود را افزایش دهید، افزایش دید ، سریع‌تر این شانس را خواهید داشت که از رقبای خود پیشی بگیرید. هرچه محتوای بیشتری ایجاد کنید، شانس بیشتری برای تسلط بر SERP و به دست آوردن ترافیک وب سایت بیشتر خواهید داشت ودرنتیجه افزایش دید جستجوی شما در جستجوی گوگل ترافیک بیشتری خواهدداشت.

گزینه 1:  ساختن یک تیم اختصاصی  محتوا.

اولین گزینه این است که یک تیم تولید محتوای فعال وپویا بسازید که هدفمند باشد و دلسوزانه کار می کند و می نویسد. باتوجه به نیاز محاسباتی شما به محتوای مد نظر، همانطور که در استراتژی محتوای شما نشان داده شده است، می توانید  تیمهای  مستمر دو  یا ده نفره، ایجادکنید.

. گزینه 2: برای تیم محتوای خود فقط زمانی که به آنها نیاز دارید پرداخت کنید.

 وقتی نوبت به انتخاب استعدادهای مناسب برای جایگاه خود و استفاده از آنها با سبک و صدای منحصر به فرد شما می رسد، مهم است که مطمئن شوید پلتفرم فریلنسری که انتخاب می کنید به پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند.و این همان پیروی از ردپای اثبات شده بسیاری از مشاغلی است که به پلتفرم های فریلنسری به عنوان راهی مناسب و مقرون به صرفه برای برون سپاری فرآیند تولید محتوای خود روی می آورند.

چگونه مطمئن شوید که نویسندگان مستقل شما برای شرکت شما مناسب هستند؟

هنگام تحقیق در مورد یک پلتفرم نویسنده آزاد، از خود بپرسید:

  1. آیا این پلتفرم مهارت وتخصص استاندارد فریلنسرهای خود را  بررسی می کند ؟
  2. آیا پلت فرم  رضایت شمااز خدمات را  تضمین وعملکرد استعدادها را ردیابی می کند؟
  3. آیا برای تطبیق سبک دقیق نوشتن خود از فناوری هوش مصنوعی  استفاده می کند؟
دراینجا یک پلتفرم بازاریابی آزاد را که امروزه مورد استفاده ی خیلی ها قرارگرفته است را به شما معرفی میکنیم  و آن WriterAccess است. این پلت فرم نوآورانه یافتن نویسندگان، ثبت سفارش و مدیریت گردش کار را از یک مکان مرکزی آسان می کند. یکی از افتخارات   WriterAccess  این است که: 6 سال متوالی در لیست INC 5000، به ارائه محتوای باکیفیت مورد نیاز برای رشد هر برند یا مقیاس‌بندی هر آژانسی فعالیت داشته است.

WriterAccess چیست؟

WriterAccess یک پلتفرم تولید محتوا است که تمام خدماتی را که برای گسترش کسب و کارتان،ازقبیل: تسلط بر بازاریابی محتوا و برنده شدن آنلاین نیاز دارید، ارائه می دهد.

 بایرون وایت، بنیانگذار و مدیر عامل WriterAccess، میگوید: بازار هدف آنها حول محور "بازاریابان محتوایی است که به دنبال تبدیل جهان به مکانی بهتر با محتوای با کیفیت به عنوان محرک هستند." وایت خاطرنشان کرد: «این می تواند یک مدیر ارشد بازاریابی Fortune 500 باشد، یا یک فرد انفرادی که اکنون یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ایجاد محتوای عالی را بر عهده دارد.»  WriterAccess می تواند شما را با یک سیستم کارآمد راه اندازی کند تا بازاریابی محتوای شما را بر روی کروز کنترل قرار دهد.

WriterAccess چگونه  به شما در تکمیل استراتژی محتوای نهایی کمک می کند؟

اخیراً  فرصت امتحان  WriterAccess و بررسی ویزگیهای جالب آن را  داشتیم . با استفاده از برخی دیگر از پلتفرم‌های فریلنسری محبوب،هیجان زده بودیم که WriterAccess را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه اندازه می‌گیرد. (هشدار اسپویلر: ناامید نشد!)  در اینجا، ما به تمام جزئیات می پردازیم و همه چیزهایی را که باید بدانید به شما می گوییم. وبه سوالات شما پاسخ میدهیم:
  1. آیا WriterAccess می تواند به کسب و کار شما در رسیدن به موفقیت آنلاین کمک کند؟
  2. آیا این راه حل استراتژی محتوایی است که به دنبال آن بودید؟
 

Screenshot from WriterAccess.com, September 2022

وایت می‌گوید: «در عرض دو ماه، تقریباً می‌توانیم مشتری را به سمت خودکارسازی کاری که انجام می‌دهد سوق دهیم تا مجبور نباشد برای ایجاد پستهای  وبلاگ برای وب‌سایت خود دوباره کاری کند ویا به قول معروف : چرخ را دوباره اختراع کند». WriterAccess نه تنها به شما کمک می کند تا بهترین استعدادها را برای شروع ابتکارات بازاریابی محتوای خود پیدا کنید، بلکه طیف وسیعی از ابزارها و فرصت های آموزشی را نیز ارائه می دهد.

.  قدرت سه گانه  وایت می‌گوید:

«کسب‌وکار یا آژانس خود را با چیزی که ما Triad of Power می‌نامیم، که استعدادی عالی، ابزارهای قاتل، و آموزش عالی است، پیش ببرید. این دسترسی به صدها جلسه و سخنرانی اصلی و کارگاهی است که ما انجام داده‌ایم، که همگی در داخل پورتال آموزشی جمع شده‌اند، دقیقاً مانند ابزارهای ما در پورتال ابزارها و استعدادهای ما در استعدادها جمع شده است. پورتال." بنابراین، دقیقاً چه چیزی در هر یک از این پورتال ها گنجانده شده است؟ 

از طریق بازار استعدادهای WriterAccess، به بیش از 20000 مورد آزمایش دستی دسترسی خواهید داشت:

  • نویسندگان
  • ویراستاران
  • . مترجمان
  • طراحان
  • تصویرگران.
  • انیماتورها

استراتژیست های محتوا هر یک از این بازاریاب‌های از پیش تأیید شده می‌توانند به راحتی به شما کمک کنند تا استراتژی محتوای خود را حتی بدون نیاز به ترک پلت فرم.بسازید و آن را کامل کنید.

حدس و گمان را حذف کنید - در انتخاب بازاریاب آزاد خود مطمئن باشید.

همه استعدادهای آینده شما در پلتفرم WriterAccess توسط نظرات مشتریان همراه با الگوریتم‌های عملکرد ستاره‌دار می‌شوند، که حدس‌ها را حذف می‌کند و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. وایت می‌گوید: «ما هدف ما : بررسی استعدادهاو ردیابی عملکردها  به روش‌های مختلف است..

چگونه فریلنسرهای WriterAccess بررسی می شوند؟ فرآیند غربالگری فریلنسر در WriterAccess مستلزم بررسی دستی همه متقاضیان بر اساس موارد زیر است:

  • بررسی سابقه.
  • بررسی نمونه کارها.
  • ارزیابی مهارت.
  • ارجاعات مشتریان قبلی این معیارها همچنین برای تأیید نرخ پرداخت و کیفیت کار استفاده می شود. آنها حتی آدرس های IP را بررسی می کنند تا موقعیت استعدادها را تأیید کنند، که خطر کلاهبرداری بالقوه را کاهش می دهد. همچنین یک فرآیند ردیابی عملکرد بسیار عمیق وجود دارد که به استاندارد کار و سطح ثبات یک فریلنسر چشم انداز می دهد
  • : آیا استعدادها برآورده شد؟
  • فراتر رفت یا کمتر از انتظارات بود؟
  • آیا به موقع تحویل دادند؟
  • آیا آنها درخواست تمدید کردند؟
  • چقدر رفت و آمد بین فریلنسر و مشتری اتفاق افتاده است؟

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت: اجتناب  WriterAccess از جریمه کردن نویسندگان برای مواردی مانند پرسیدن سؤالات زیاد و اطمینان از به روز بودن آنها در مورد اهداف پروژه است.. این به ویژه زمانی مفید است که یک مشتری ممکن است نتواند به طور کامل اهداف پروژه خود یا لحن و سبک خاصی را که به دنبال آن است بیان کند. وایت خاطرنشان می‌کند:

«نمی‌خواهید الگوریتم عملکرد شما ویژگی‌های عملکرد منفی زیادی را ایجاد کند که ممکن است ادعاهای نادرست باشند».

بنابراین همه این چیزها باید با دست ماساژ داده شوند و توسط مدیران مستعدی که ما در پلتفرم داریم بررسی شوند.

. این نوع محافظت‌ها نشان می‌دهند که WriterAccess بهترین علاقه‌مندی فریلنسر را دارد. و علاوه بر این، آنها رقابتی ترین نرخ ها را برای اطمینان از جذب بهترین استعدادها در بازار ارائه می دهند.

بازاریابان WriterAccess همیشه جلوتر از منحنی هستند...

WriterAccess میزبان کنفرانس بازاریابی محتوا (CMC) سالانه است، که در آن مشتریان، نویسندگان و طرفداران گرد هم می آیند تا بدانند چه چیزی جدید و چه چیزی در بازاریابی محتوا وجود دارد. وقتی همه‌گیری شیوع پیدا کرد، CMC به یک تجربه دیجیتالی تبدیل شد و به بیش از 14000 نفر اجازه داد تا به صورت مجازی در آن شرکت کنند. و بعداً در سال 2020، WriterAccess آکادمی WriterAccess را راه‌اندازی کرد، که گواهینامه مسترکلاس استراتژی محتوا را به همه علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

مجموعه ابزار پویا با Semrush، Surfer SEO، Shutterstock و موارد دیگر ادغام می شود

، WriterAccessعلاوه بر بازار فریلنسرها . ابزارهای بصری متنوعی رانیز برای کمک به تقویت استراتژی محتوای شما ارائه می دهد.

  • استراتژی محتوا: همه چیز را از نقشه های سفر مشتری گرفته تا خلاصه های خلاقانه و شخصیت ها،  از داخل پلت فرم ایجاد کنید.
  • ادغام SEO: پورتال ابزار حتی شامل ادغام با شرکای مانند Surfer SEO، Semrush و SpyFu می شود.
  • دسترسی به عکاسی استوک ممتاز: با Getty Images، Shutterstock و موارد دیگر، می‌توانید به مجموعه‌ای از تصاویر برتر دسترسی داشته باشید و محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
  • ابزارهای کنفرانس از راه دور:  بااستفاده از خدمات ضبط صدای پیشرفته، تماس کنفرانسی و ترجمه به راحتی میتوانیدمستقیماً با استعدادها ارتباط برقرار کنید. گاهی اوقات، مؤثرترین راه برای انتقال ایده‌های خود و برقراری ارتباط با دیدگاه خود برای یک پروژه، صحبت کردن با فریلنسر است – و این ابزارها کمک زیادی به آن می‌کنند.
Screenshot from WriterAccess.com, September 2022

WriterAccess دارای قدرت تجزیه و تحلیل محتوا برای سنجش عملکرد آن در وب است.شاید جالب ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی ابزار هوش مصنوعی  همین باشد که به شما کمک می کند استعدادها را با لحن و سبک دقیق نمونه نوشتاری که ایجاد می کنید مطابقت دهید.

پلتفرم بازاریابی محتوای Whitelabel برای آژانس ها WriterAccess به‌عنوان یک آژانس بازاریابی محتوای سابق، واجد شرایط منحصربه‌فرد برای رسیدگی به نکات دردناک آژانس است.

ما ابزارهای مختلفی داریم که آژانس ها می توانند در مقابل، مثلاً، کسب و کارهای کوچک استفاده کنند. وایت می‌گوید آژانس‌ها مشکلات و چالش‌های متفاوتی دارند.

  پورتال White Label یکی از نمونه‌هایی است که در پلتفرم ارائه شده است که  با استفاده از این ویژگی، آژانس‌ها می‌توانند نویسندگان WriterAccess را استخدام کنند تا اساساً برای مشتریانی که برای آنها ایجاد می‌کنند، ghostwrite کنند. آژانس ها همچنین می توانند پورتال هایی را برای ورود مشتریان خود پیکربندی کنند، جایی که آنها می توانند محتوای در حال ایجاد را تأیید، رد کنند و بازخورد ارائه کنند. این به آژانس اجازه می دهد تا به عنوان تسهیل کننده اصلی روابط با WriterAccess به عنوان راه حل برچسب سفید خود باقی بماند.

قیمت گذاری دسترسی نویسنده...

 WriterAccess نرم افزاری را ایجاد می کند که توسط SMB ها و مارک های جهانی به طور یکسان مورد استفاده قرار گیرد - و این سطح از گنجاندن در قیمت گذاری منعکس می شود. عضویت با WriterAccess از فقط 39 دلار در ماه برای یک طرح اولیه تا 99 دلار در ماه برای یک طرح برتر متغیر است. در حالی که برنامه های سازمانی بر اساس مورد به مورد تعیین می شوند، وایت بر اهمیت حفظ این قیمت ها به همان اندازه برای خدمات ارائه شده تاکید می کند.

وایت می‌گوید: «ما نمی‌خواهیم ماهیانه سه تا پنج هزار دلار برای یک راه‌حل در سطح سازمانی برای استفاده از نرم‌افزارمان دریافت کنیم، فقط به این دلیل که آنها سازمانی هستند. "ما نگرش متفاوتی داشتیم - ما می‌گوییم، "بیایید نرم‌افزارمان را برای همه و همه مقرون به صرفه کنیم.

" چرا WriterAccess؟

با وجود گزینه های  بازار آزاد زیادی که دردسترس است ، چرا WriterAccess  پیشنهادمیشود؟ وایت می‌گوید:

«من فکر می‌کنم تفاوت ما در رویکرد فلسفی ما به بازار است، جایی که ما یک کسب‌وکار مبتنی بر ایده، پلت‌فرم محور و فرآیند محور را دنبال می‌کنیم.

توجه به جزئیات در نهایت چیزی است که WriterAccess را از رقبا جدا می کند و آن ها را ارزش سرمایه گذاری می کند. هر مرحله از این فرآیند به خوبی اندیشیده شده است و هیچ کس عقب نمی ماند. چه یک کسب و کار کوچک یا شرکت یا آژانس باشید، می توانید اعتماد کنید که تجربه WriterAccess شما در ذهن شما ساخته خواهد شد. همچنین واضح است که WriterAccess ملاحظات تعامل فریلنسر و مشتری را درک می کند. نه تنها بهترین ابزار و خدمات به مشتریان تضمین می شود، بلکه به فریلنسرها نیز منصفانه پرداخت می شود و از رتبه بندی های ناعادلانه محافظت می شود. وایت می گوید:

  • «استعداد ما با بهترین نرخ ها دستمزد می گیرد و مشتریان ما بهترین نرم افزار را دریافت می کنند. یکی از چیزهایی که واقعاً برجسته است ضمانت 100٪ لذت آنها است.

با این پیشنهاد، WriterAccess به شما  آرامش خاطر  می دهد که  چنانچه  در معاملات شما با یک فریلنسر مشکلی پیش بیاید، تحت پوشش هستید. وایت می گوید:

  • «از روز اول، ما کیفیت کار خود را تضمین کرده ایم. «اگر حتی از یک مقاله راضی نیستید، از شما می‌خواهیم که به نویسنده بگویید چه اشکالی دارد، تا نویسنده بفهمد کجا اشتباه کرده‌است ؟ و سعی کند آن را برطرف کند. اما اگر آنها آن را برطرف کردند و رضایت شما را جلب نکرد، پرداخت نمی‌کنید.

WriterAccess برای افرادی که به دنبال صرفه جویی در زمان، انرژی، تلاش و پول در ارتباط با تولیدکنندگان محتوای سطح بالا و دریافت نتایج با کیفیت است، پیشنهاد میشود.

نظری دارید؟

پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید