7 نکته کاربردی ومهم سئو داخلی برای تیم های کوچک در سال 2023

  • ژانویه 20, 2024
  • حسینی
  • 0 نظرات
  • لایک
برای ایجاد بک لینک ارگانیک، بهینه سازی تصاویر برای جستجو و استفاده از ویدئوهای کوتاه، بهترین شیوه های سئو را بیاموزید و همواره به یاد داشته باشد که جزء اصلی استراتژی سئو داخلی شما، رسانه با کیفیت بالا است. "محتوای بصری"  برای صاحبان کسب و کار کوچک یا متوسط (SMB)، می‌تواند تفاوت عمده‌ای در نحوه درک مخاطبان هدف از محصولات و خدمات شما ایجاد کند. تصاویر با کیفیت بالا، گرافیک‌ها و سایر رسانه‌های نسل بعدی کلیدهای سئوی داخلی هستند که در سال 2023 به شما در دستیابی به موارد ذیل کمک می‌کنند:
  • بهبود رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) .
  • رتبه بندی کلمات کلیدی رقابتی در SERP های ویدئویی کوتاه.
  •  ساخت بک لینک‌های ارگانیک.
دو راهکار ساده برای دسترسی به اهداف بازاریابی استراتژی سئو  عبارتند از:
  • فاصله گرفتن از استفاده تصاویر استوک در مقالات وبلاگ و پست‌های رسانه‌های اجتماعی ، روی تولید تصاویر منحصر به فرد برای سایت خود تمرکز کنید.
  •  کاهش اجرای بهترین شیوه‌های سئو برای کمک به دیده شدن محتوای شما
چگونه رسانه‌های مناسب با پشتیبانی از یک استراتژی سئو قوی می‌توانند به ارتقاء برند شما و به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه شما کمک کنند؟ در این مقاله 7 نکته راهنمای سئو را بررسی می‌کنیم:
  1.  ایجاد محتوایی که به طور خودکار قابلیت ایجاد فرصت‌های بک لینک را داشته باشد.
  2. سرمایه گذاری در فیلم‌ها و تصاویر برای کلمات کلیدی رقابتی.
  3. پیاده سازی بهترین روش‌های SEO .
  4. انتخاب تصاویر منحصر به فرد برای برند شما .
  5.  رفتن به روندهای جستجوی نوظهور .
  6. اضافه کردن سئوی ویدئویی فرم کوتاه به استراتژی خود.
  7. بهبود بازگشت سرمایه با سئوی انعطاف پذیر و ابزارهای ایجاد محتوا.

1. ایجاد محتوایی که به طور خودکار قابلیت ایجاد فرصت‌های بک لینک را داشته باشد

یکی از ملزومات برای کمک به موتورهای جستجو برای تعیین کیفیت وب سایت شما و رتبه بندی آن در SERP بک لینک‌ها هستند. توجه داشته باشید که با استفاده از بک لینک‌های باکیفیت می‌توانید به رتبه بالا در گوگل صعود کنید.

چگونه بک لینک‌ها به بهبود رتبه بندی SEO و SERP کمک می‌کنند؟

با توجه به نقشی که بک لینک‌ها در کشف سایت شما دارند، به عنوان بخش مهمی از استراتژی کلی سئو  محسوب می‌شوند. آنها از طرفی باعث  محبوبیت سایت شما در بین کاربران  شده و از طرفی دیگر ارزشمندی محتوای شما را به گوگل نشان داده و به گوگل می‌گوید که  محتوای شما قابلیت  پیوند داده شدن را دارد. با داشتن بک لینک‌های با کیفیت بیشتر، شاهد عملکرد بهتر  وب سایت خود در SERP ها خواهید بود، در واقع هدف از ساخت بک لینک؛ تضمین  چندین منبع قابل اعتماد برای وب سایت شما است. بنابراین، چگونه می‌توان سایت‌های معتبر و مرتبط را متقاعد کرد که وب‌سایت شما را پیوند دهند؟

چگونه به گوگل بگویید که سایت شما قابل اعتماد است؟

  • .اگر تیم کوچکی هستید، با ساخت بک لینک بهتر است محتوایی ایجاد کنید که پیوندها را به صورت ارگانیک بسازد.
  • کلید ایجاد بک لینک های ارگانیک؛ برای اینکه  قوی ترین بک لینک‌ها را دریافت کنید باید محتوای منحصر به فرد، به روز و دقیق‌تر از رقبای خود ایجاد کنید.
  • برای وب سایت‌های مشهور محتوای دقیق و منحصر به فرد  بسیار ارزشمند است.
  • با استناد به آمار، ادعاهای منبع، یا حتی اضافه کردن زمینه با استفاده از  بک لینک‌ها  آسان‌تر می‌شود – بنابراین می‌توانید با ارائه اطلاعات مرتبط در جایگاه خود، به سایت خود  اعتبار بخشیده، و به تولید لینک‌های ورودی، بیشتر کمک کنید.

بهترین  محتوا برای لینک سازی ارگانیک کدام است؟

اینفوگرافیک بهترین محتوا برای ساخت بک لینک ارگانیک، به شمار می‌رود. از آنجه که محتوای بصری، قابل هضم و قابل اشتراک‌گذاری است مانند یک اینفوگرافیک، برای بازاریابان عملکرد خوبی دارد. خوانندگان، اینفو گرافیک‌ها را سریعتر به اشتراک می گذارند زیرا ؛ اینفوگرافیک‌ها 50 درصد راحت‌تر از یک وبلاگ کامل خوانده می‌شوند. طبق گزارش 41 درصد از بازاریابان؛ گرافیک‌های اصلی (مانند اینفوگرافیک‌ها و تصاویر) در دستیابی به اهداف بازاریابی یشتر به آنها کمک می‌کند. Image created by Shutterstock, April 2023

بهترین روش‌ها برای طراحی اینفوگرافیک سئو

پیشنهاد می‌شود از این روش‌ها برای دستیابی اطلاعاتی، مقایسه ای، آماری، جدول زمانی یا انواع قدرتمند دیگر اینفوگرافیک استفاده کنید:
  • شروع با یک مخاطب مشخص .
  •  مشخص کردن سبک اینفوگرافیک خود .
  • ایجاد یک قاب سیمی از دیدگاه خود.
  • تعیین معیار اصلی موفقیت خود .
  • ایجاد یک عنوان جذاب و قانع کننده .
  • آسان کردن دسترسی  و اشتراک گذاری اینفوگرافیک خود .

2. سرمایه گذاری در فیلم‌ها و تصاویر برای کلمات کلیدی رقابتی

معمولاً کاربران برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند بیشتر به جستجوی بصری روی می‌آورند. از آنجا که جستجوی ویدیو نیز رایج‌تر می‌شود. نتایج ویدیو در SERPها، به ویژه در جستجوهای تلفن همراه، به‌طور برجسته‌تر ظاهر خواهند شد. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار، جستجوی رسانه‌های اجتماعی است زیرا ؛ بسیاری از کاربران از نوارهای جستجوی TikTok و YouTube برای یافتن نظرات بصری محصول، آموزش‌های عمیق و موارد دیگر استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید  جستجوگران فرصت‌های بیشتری برای برخورد با محتوای شما  داشته باشند می‌توانید به سایت خود مزیت رقابتی بدهید و برای ایجاد این فضا، به استراتژی محتوای خود "ویدئو "را اضافه کنید.

نحوه اتصال تصاویر به SERP های کلیدی رقابتی

اولین قدم مهم در هر استراتژی موفق سئو ، "تحقیق کلمات کلیدی رقابتی است." زیرا در برقراری ارتباط  با نیازهای مشتری خود و همچنین در درک نیازها و هدف جستجوی آنها به شما کمک می‌کند. برای بدست آوردن رتبه بهتر و جذب ترافیک بیشتر، توصیه می‌شود : کلمات، پرس و جوها و عبارات مرتبط با حجم جستجوی بالا را هدف قرار دهید.

چگونه می‌دانید کدام تصاویر برای هر کمپین بهترین عملکرد را دارند؟

Predict by Shutterstock  بدون تردید، ابزاری است که برای ایجاد محتوای برنده ، به آن نیاز دارید. « هوش مصنوعی برای توصیه از دارایی‌های خلاقانه‌ای که کارآیی دارد استفاده می‌کند بنابراین اطلاعات فوری در مورد تصاویر مناسب، الگوهای مناسب، و رنگ‌های مناسب برای ساختن طرحی بی‌نقص – را فوراً دریافت می‌کنید.»

3.پیاده سازی بهترین روش‌های SEO

می‌توانید با استفاده از ابزارهای جستجوی تصویر، از فیلترهای پیشرفته زیر برای کمک به رعایت استانداردهای اولیه SEO کمک بگیرید: اندازه. گرایش. رنگ‌ها. A screenshot of Shutterstock.com, April 2023 بعد از اینکه متوجه شدید چگونه تصاویر مناسب را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید باید بدانید که نحوه قالب بندی آنها نیز به همان اندازه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نکته مهم این است که بدانید: مخاطبان شما و گوگل به کیفیت تصاویر و نحوه نمایش آنها در طرح بندی صفحه بسیار  اهمیت می‌دهند. همچنین تصاویر بهینه سازی شده از موتورهای جستجو پاداش دریافت خواهند کرد.

6 نکته سئوی تصویر از نظر گوگل

در اینجابه  شش نکته بهینه‌سازی تصویر از طرف گوگل اشاره  شده است:
  1. حذف تغییر چیدمان تجمعی تصویر (CLS) .
  2.  اندازه گیری درست تصاویر خود .
  3. استفاده از مناسب‌ترین فرمت فایل تصویری .
  4. فشرده سازی مناسب تصاویر.
  5. ذخیره تصاویر در مرورگر.
  6. دانلودهای تصویر خود را به درستی ترتیب دهید.

4.انتخاب تصاویر منحصر به فرد برای برند خود

با وجود اینکه دارای یک تیم کوچک هستید، چگونه می‌توان  تصاویری را پیدا کرد که هیچ کس دیگری از آنها استفاده نکرده باشد؟ با مولد تصویر هوش مصنوعی Shutterstock، می‌توانید از هوش خلاقانه استفاده کنید. برای این کار فقط کافی است  یک درخواست دقیق که چه چیزی می‌خواهید ایجاد کنید، به درستی توضیح دهید، تا ببینید  مولد، مفهوم شما را زنده می‌کند.

بهترین درخواست‌های AI نسل تصویر

شروع با این ترکیب ساده: از هر اسم + هر فعل + هر سبک هنری استفاده کنید. و voilà! شما یک تک شاخ در حال دوچرخه سواری به سبک نقاشی دیواری گرافیتی، در کمترین زمان خواهید داشت!

نحوه استفاده از Al Image Generator:

  • می‌توانید هر چیزی راکه مد نظر شماست تصور کنید! سپس آن را در نوار جستجو تایپ کرده روی Generate کلیک کنید.
  • Shutterstock.ai چند نسخه را برای انتخاب شما ایجاد می‌کند.
  • اگر دوست دارید تصویر را در Create ویرایش کنید. فقط  با لایسنس دانلود کنید.
باتوجه به اینکه فناوری پیشرو Shutterstock.ai از نظر اخلاقی ساخته شده است، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی مجوز و با خیال راحت استفاده کنید. خوب است بدانید که مولد بر روی محتوای متنوع و فراگیر دارای مجوز شاتر استوک آموزش دیده است و حتی اطمینان می‌دهد که مشارکت کنندگان بر این اساس اعتبار می‌گیرند.

5. رفتن به روندهای جستجوی نوظهور

بررسی روندهای نوظهور سئو به طور مداوم . در نظر داشته باشید که امروزه، یکی از جدیدترین روندهای سئو" تصاویر بهینه سازی شده" است. در سال‌های اخیر،با ظهور TikTok پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بیشترین تمرکز خود را روی ویدیوهای کوتاه قرار داده‌اند. تاکید اینستاگرام بر ویژگی Reels بوده و حتی یوتیوب - که معمولاً مقصد ویدیوهای طولانی‌تری است - خود کاربران را به آپلود کلیپ‌های کوتاه‌تر با ویژگی Shorts تشویق می‌کند. از این منظر، سعی کنید استراتژی شما  تا حدود زیادی شامل ویدیوهای کوتاه باشد.

6.  اضافه کردن فرم کوتاه ویدئو به استراتژی خود

اگر می‌خواهید از محتوای ویدئویی کوتاه در استراتژی سئو خود استفاده کنید و چنانچه پهنای باند برای فیلمبرداری برای کلمات کلیدی خاص ندارید، بهتر است با اشتراک فلکس Shutterstock، از اعتبارات خود برای جستجوی فیلم‌های سهام فریبنده مطابق با نیازهای برند خود استفاده کنید.

نحوه بهینه سازی ویدیو برای سئو

به حداکثر رساندن بازدید و استفاده از الگوریتم جستجو ، وابسته به پلتفرمی است که برای آپلود ویدیوهای خود استفاده می‌کنید. برای کمک به کشف محتوای ویدئویی کوتاه خود در جستجو، باید موارد زیررا رعایت کنید:
  • نوشتن یک کپشن بسیار قوی،
  • ایجاد محتوای منحصر به فرد و به یاد ماندنی،
  • استفاده از نام فایل‌های غنی از کلمات کلیدی،
  • تنظیم نسبت تصویر و طول ویدیو به پلتفرم ،
  • استفاده از برچسب گذاری/هشتگ مناسب،
  • اضافه کردن یک عکس کوچک  زیبا و جذاب روی جلد،

7. بهبود بازگشت سرمایه با سئوی انعطاف پذیر و ابزارهای ایجاد محتوا

اگر از نسخه آزمایشی رایگان Flex، استفاده کنید هم به کتابخانه رسانه‌ای عظیم Shutterstock، و هم به طیف گسترده‌ای از ابزارها، الگوها و فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی در ایجاد محتوای جذاب و بهبود رتبه خود نیز دسترسی خواهید داشت. Shutterstock راه حل نهایی در رفع نیازهای تولید محتوا شما برای بردن استراتژی محتوای شما به سطح بالاتری است.

دریافت نسخه آزمایشی Flex خود را در 3 مرحله آسان :

  1. انتخاب طرح سالانه 10 اعتباری/ماهانه در صفحه قیمت گذاری Shutterstock .
  2. وارد کردن کد پیشنهاد TRYFLEX10 هنگام پرداخت.
  3. دانلود تصاویر، ویدیوها و دارایی‌های موسیقی برای پروژه‌های خود با امتیاز دسترسی به یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی و ابزارهای طراحی پیشرفته .
با 10 اعتبار رایگان، می‌توانید حداکثر 10 تصویر، یا 2 آهنگ موسیقی، یا 1 ویدیو دریافت کنید. 1 اعتبار = 1 تصویر. 10 اعتبار = 1 ویدیو. 4 اعتبار = 1 آهنگ موسیقی. به‌علاوه، به پلت‌فرم Creative Flow Shutterstock که مجموعه‌ای از برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی برای کمک به سفارشی‌سازی تصاویر شما است، حتماً دسترسی داشته باشید. کلید یک استراتژی سئوی موثر؛ ایجاد محتوای با کیفیت است و Shutterstock  یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه عکاسی به یک پلتفرم همه کاره برای سازندگان تبدیل شده است. پس بهتر است از آن به نفع خود استفاده و شروع به ایجاد محتوای مورد نیاز خود کنید و از رقبای خود سبقت بگیرید.
نظری دارید؟

پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید