5 روش ایمن استفاده از هوش مصنوعی توسط متخصصان رسانه های اجتماعی…

  • اکتبر 27, 2023
  • حسینی
  • 0 نظرات
  • لایک

حتما برایتان پیش آمده است که به عنوان مدیر رسانه‌های اجتماعی گاهی احساس کنید شغل‌های زیادی در دل یک شغل قرار گرفته است؛ می‌دانیم که، تجارت رسانه‌های اجتماعی چرخش‌های زیادی دارد مانند:

  • توسعه استراتژی،
  • ایجاد محتوا،
  • تجزیه و تحلیل داده‌ها،
  • کپی‌نویسی،
  • خدمات مشتری،
  • تعامل با جامعه،
  • ارتباطات مشتری،
  • پیش‌بینی روند،
  • طراحی گرافیکی،
  • مدیریت تأثیرگذار،
  • گزارش‌دهی و ...،
برای پیشبرد بهتر روند کارها پیشنهاد میکنیم برخی از فعالیت ها را به هوش مصنوعی واسپاری کنید. انجام وظایفی مانند زمان‌بندی پست‌ها، تجزیه و تحلیل محتوا، و نوشتن شرح‌ها، با انجام این کار میتوانید زمان بیشتری برای ایجاد استراتژی‌های اجتماعی قدرتمندتر به خود اختصاص دهید. با کمک این ابزارهای تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانید زمان بیشتری را به کار و فکر کردن مانند یک مدیر برتر رسانه های اجتماعی اختصاص دهید. بنابراین، بیاییدبدون نگرانی از جایگزینی شغل خودتان توسط هوش مصنوعی نگاهی دقیق‌تر به پنج روشی بیندازیم که زیرنویس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی ؛ بازی را برای مدیران رسانه‌های اجتماعی تغییر می‌دهند.

کشف 5 روش استفاده حرفه‌ای رسانه‌های اجتماعی از زیرنویس‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی 

1. سریع‌تر (و آسان‌تر) تصور کردن محتوای پست رسانه‌های اجتماعی؛

2. داشتن تعامل بهتر با الگوریتم‌های با تبدیل بالا ؛

3. انتشاربیشترین محتوای رسانه‌های اجتماعی ؛

4.ایجاد محتوای رسانه‌های اجتماعی با بیش از 70 زبان ؛

5.بدست اوردن زمان بیشتری برای وظایف ROI بالا؛

 راهنمای گام به گام برای ایجاد زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی تولید شده توسط هوش مصنوعی:

1. سریعتر (و آسانتر) تصور کردن محتوای پست رسانه‌های اجتماعی

  یکی از مشکل رایج برای تعداد زیادی از مدیران رسانه‌های اجتماعی این است که بلاک نویسنده تمایل دارد بخش زیادی از زمان اجرای کمپین شما را به خود اختصاص دهد، و این در حالی است که آن‌ها  پروژه‌های متعددی را در دست اجرا دارند. با وجود اینکه ایجاد زیرنویس‌های خلاقانه و جذاب همیشه آسان نیست میتوان با استفاده از هوش مصنوعی محتوایی را که یک ماه زمان به خود اختصاص می‌دهد را در کسری از زمان زیرنویس و برنامه ریزی کرد.

درصورتیکه یک کپشن در مرحله‌ی اول 100٪ کامل نباشد، به جای اینکه ساعت‌ها زمان گذاشته شود تا یک پیام عالی و بدوم نقص بوجودبیاید باز هم تنها چیزی که نیاز دارد ویرایش سریع  است. بامقایسه‌ی این مسئله با فرآیند طولانی ایده‌ پردازی، تهیه پیش‌نویس، بازنویسی و ویرایش زیرنویس‌ها ، به وضوح مشاهده می‌کنید که یک تولیدکننده شرح هوش مصنوعی رسانه‌های اجتماعی تاچه حد مفید است.

2. داشتن تعامل بهتر با الگوریتم‌های با تبدیل بالا

خوب است بدانید که بسیاری از مولدهای شرح هوش مصنوعی برای ایجاد زیرنویس‌ها به طور خاص برای تبدیل برنامه‌ریزی شده اند. زیرا آنها نکات زیر را به خوبی می‌دانند که چگونه:
  • مختصر باشید
  • اهل گفتگو و تعامل باشید
  • به کاربران یک فراخوان واضح برای اقدام بدهید
  • اگر در تلاش برای افزایش تعامل برای مشتریان خود بوده اید، قطعا به آن دست پیدامیکنید - به ویژه اگر آنها در یک مسیر خلاقانه گیر افتاده باشند یا در شرایطی که از روند نوشتن لذت نمی‌برند.

3. انتشاربیشترین محتوای رسانه‌های اجتماعی 

نوشتن کپشن با هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود، و همچنین تأثیر مثبتی برسایر محتواها نیز دارد. بااستفاد از هوش مصنوعی می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید چراکه زمانی را که قبلاً صرف خیره شدن به صفحه‌ای خالی برای یافتن کلمات مناسب می‌شد، اکنون صرف مدیریت، ایجاد و ویرایش سایر اشکال محتوا می‌شود - به عنوان مثال، ویدیوهای YouTube، TikToks، Reels، پادکست‌ها و چرخ فلک‌ها.

4.ایجاد محتوای رسانه‌های اجتماعی با بیش از 70 زبان

 بیش از 70 زبان برای انتخاب در تولید کننده شرح هوش مصنوعی Iconosquare وجود دارد. (چینی؛ فارسی؛ انگلیسی و....) که به شما کمک میکند موانع زبانی را پشت سرگذاشته و بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در منابع اضافی، به مخاطبان جدیدی برای مشتریان خود دست پیداکنید.

5. بدست آوردن زمان بیشتری برای وظایف با بازگشت سرمایه بالاتر 

زمانهایی را که صرفه‌جویی کرده‌ایدتصور کنید، در این تایم‌ها  چه کارهای دیگر و مفیدتری می‌توانید انجام دهید؟ این از زیبایهای هوش مصنوعی است که؛ وظایف زمان‌بر و سطح پایین را انجام می‌دهد و شما را قادر می‌سازد تا از زمان آزاد خود برای تمرکز بر روی نتایج معنی‌دار استفاده کنید –که برای مشتریان و کسب‌وکار شما نیزمفید است .

راهنمای گام به گام برای ایجاد زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی تولید شده توسط هوش مصنوعی..

به عنوان مثال، از هوش مصنوعی رسانه‌های اجتماعی برای یک برند خیالی بازسازی داخلی استفاده کرده ایم...

مرحله 1: موضوع پست اجتماعی خود را وارد کنید 

در این مورد، ما از «نوسازی آشپزخانه» استفاده می‌کنیم، اگرچه می‌توانیم به این موضوع حتی دقیق‌تر عمل کنیم، به عنوان مثال. "بازسازی آشپزخانه در 3 هفته به پایان رسید."

مرحله 2: نام تجاری خود را برای حداکثر قرار گرفتن در معرض قرار دهید

قدم بعدی این است که برند خود را با ابزار یادگیری ماشینی آشنا کنید. در این مثال، از نام تجاری جعلی "Kitchenstar" استفاده خواهیم کرد. با این حال، اگر می‌خواهید زیرنویس‌هایی با مارک کمتر و تمرکز بیشتری روی محتوای تصویر داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که «برند» را خالی بگذارید.

مرحله 3: صنعت خود را برای درج دقیق کلمه کلیدی انتخاب کنید

برای این مثال، ما "داخلی" را به عنوان صنعت خود وارد میکنیم. با این حال، اگر می‌خواهید زیرنویس‌های کمتری  مختص صنعت باشد و بیشتر روی محتوای تصویر متمرکز باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که «صنعت» را خالی بگذارید.

Image created by Iconosquare, March 2023

مرحله 4: زیرنویس رسانه‌های اجتماعی با تبدیل بالا را از هوش مصنوعی دریافت کنید 

سه عنوانی که سازنده شرح هوش مصنوعی Iconosquare ایجاد می‌کند، شاد و جذاب هستند:

  •  بازسازی آشپزخانه شما هرگز آسان نبوده است!
  • شروعی تازه برای آشپزخانه شما...
  • آشپزخانه تازه بازسازی شده ما...
با استفاده از محصولات #kitchenstar چیزی برای نوشتن درباره‌ی خانه است! و هر کدام بدون کرک‌های غیر ضروری به نقطه اصلی می‌رسند.

Image created by Iconosquare, March 2023

مرحله 5: به طور خودکار هشتگ‌های با تبدیل بالا ایجاد کنید

در کپشن اول یک قلاب عالی و پیشنهادات هشتگ با تبدیل بالا را مشاهده می‌کنیم. به جای استفاده از هشتگ‌های بیش از حد استفاده شده مانند #interiors یا #Kitchen، تولیدکننده کپشن هوش مصنوعی هشتگ‌های خاص‌تری مانند #makingroomformemories را پیشنهاد کرده‌است.

مرحله 6: هر گونه ویرایش دستی را ضروری کنید

عنوان دوم عالی است و نیاز به ویرایش بسیار کمی دارد. می‌توانیم جزئیات دقیق‌تری در مورد آنچه  مستلزم فرآیند بازسازی است اضافه کنیم، در غیر این صورت عنوان مناسبی است.


Image created by Iconosquare, March 2023
Image created by Iconosquare, March 2023

عنوان سوم این ویژگی را دارد - "میزهای کوارتز، کانترهای براق و لوازم برقی کارآمد". حتی اگر اینها دقیقاً درست هم نباشند، اکنون الگویی دارید که می‌توانید از آن برای نوشتن کپشن خود بدون نیاز به فکر کردن استفاده کنید. اگر از سه گزینه اول کاملاً راضی نیستید، می‌توانید سه گزینه دیگر ایجاد کنید.


Image created by Iconosquare, March 2023

در مورد فراخوان‌های ویژه (CTA) مانند «نظر در زیر» یا «یک دوست را تگ کنید»، می‌توانید به راحتی با انتخاب یکی از «زیرنویس‌های ذخیره‌شده»، این موارد را به زیرنویس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی اضافه کنید.

 نگران جایگزینی با هوش مصنوعی نباشید، هوش مصنوعی نه تنها کار شما را منسوخ نمی‌کند بلکه یک همکار عالی است. چراکه باعث خودکار شدن وظایف تکراری شده و میلیون ها نقطه داده را برای تولید توصیه های عملی غربال می‌کند. با این کار زمان شما  آزاد شده و شما و تیمتان قدرت ایجاد محتوا و کمپین‌های بهتری را خواهدداد و همچنین میتوانید نتایج مشتریان خود را ارائه دهید.

ابزارهای رسانه های اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی پتانسیل شما را باز می کنند

شما قادر به تمرکز بر روی حوزه‌هایی که به آن علاقه دارید و به طور منحصربه‌فردی برای انجام آن واجد شرایط هستیدخواهید بود. به جای اینکه وقت و تخصص خود را در کارهای تکراری مانند ارسال دستی حلقه‌ها هدر دهید. همچنین برنامه هایی که به خلاقیت کمک شما می کنند- مانند زیرنویس‌های هوش مصنوعی Iconosquare - دلیلی برای نگرانی در مورد آینده شغل شما نیستند چرا که ویژگی هایی از این دست فقط به افزایش سرعت و خلاقیت شما کمک شایانی می‌کند. همچنین این ابزارهای رسانه‌های اجتماعی هوش مصنوعی برای بازاریابانی که با مشتریان متعدد و کمپین‌های پیچیده همکاری می‌کنند، عالی هستند.

. ابزارهای هوش مصنوعی نمی تواند جایگزین همدلی، دیدگاه و داستان‌سرایی که یک انسان برای بازاریابی به ارمغان می‌آورد شود

 این چیزی است که برای ارتباط واقعی با مشتریان نیاز است. بنابراین، نگران  تسخیر جهان توسط هوش مصنوعی نباشید ...

 Writer’s Block رافراموش کرده و به زیرنویس های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی توجه کنید. برای استفاده از قدرت همکاری هوش مصنوعی و انسان‌ها، مولد عنوان جدید هوش مصنوعی با Iconosquare اشنا شوید.

این یک ابزار عالی برای ایجاد زیرنویس‌های جذاب (برای لینکدین، توییتر و اینستاگرام) است که مربوط به هر برندی که روی آن کار می‌کنید است، خواه کمبود زمان یا نیاز به تقویت خلاقانه داشته باشید. فقط موضوع پست، نام تجاری و صنعت خود را بنویسید، و Iconosquare لیستی از زیرنویس‌های احتمالی ایجاد می‌کند. سپس موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با یک کلیک آن را به پست خود اضافه کنید.

 
نظری دارید؟

پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید