6گام قدرتمند برای پیشی گرفتن از رقبا با سئوی هدفمند …

  • می 9, 2023
  • حسینی
  • 0 نظرات
  • لایک

تجارب کار با صدها وب سایت، نشان میدهدکه مسئله ی مهم وحیاتی در فرآیند سئوی شما  : سئوی هدفمند می باشد که بهترین فناوری ممکن در صنعت است.این نکات ضروری بازاریابان حرفه ای برای بهینه سازی  موتورهایی  است که باعث :  بهینه سازی سایت ، بهبود بخشیدن رتبه بندی موتورهای جستجو ، افزایش  ترافیک می شود که با پیشی گرفتن از رقبا با استراتژی سئو، افزایش درآمدخواهیدداشت. 

که باعث کاهش موقعیت مکانی شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) می شود.

چگونگی دستیابی به رتبه های بالاترگوگل؟

  • 1. شروع  با جستجوی هدفمند و تحقیقات کلمات کلیدی .
  • 2. کار سئو فنی.
  • 3. ساختار سایت.
  • 4. سرعت صفحه.
  • 5. پیدا کردن و حل خطاهای پوشش شاخص.
  • 6. خطاهای سرور.
  •  7. شناخت عملکرد  سئوی هدفمند  و بهترین روش ها برای همکاری با متخصصان برای دستیابی به رتبه های بالاتر...

1. با جستجوی هدفمند و تحقیقات کلمات کلیدی شروع کنید...

   سئوی هدفمند چیست؟

سئوی هدفمند را می توان: بهینه سازی محتوا و ساختار وب سایت شما برای جذب مخاطبان خاص از مشتریان بالقوه ای که مانند شما به دنبال کسب و کارهایی از طریق موتورهای جستجو هستند، معنا کردکه شامل:

  • استفاده از کلمات کلیدی،
  • توضیحات متا 
  • سایر تکنیک‌های بهینه‌سازی روی صفحه که با علایق و نیازهای خاص مخاطبان هدف شما هماهنگ است.
  •  سئوی هدفمند یک راه حل عملی برای اهداف سئوی خاص شما است.
کلید موفقیت در سئوی هدفمند، درک هدف و رفتار جستجوی مخاطبان شماست.این یعنی دانستن اینکه:
  • چه کلمات کلیدیبرای محصولات توسط مخاطبان شماجستجو می شوند؟ 
  • اغلب چه سوالاتی توسط مخاطبان هدف شما پرسیده می شود؟
  • مخاطب شما چه نوع محتوایی را ترجیح می دهد؟
با گنجاندن این دانش در استراتژی سئوی خود، می توانید وب سایتی را ایجاد کنید که متناسب با نیازهای مخاطبان هدف شما باشدو در نتیجه: رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو افزایش یافته و لز نرخ ترافیک بالاتری برخوردار شوید.

سئو درون صفحه چیست؟

دانستن و استفاده از کلمات کلیدی، سؤالات و انواع محتوای ترجیحی مخاطبان در قالب محتوای وب رو به جلو، اغلب به عنوان سئوی On-Page شناخته می شود. سئوی درون صفحه تضمین می کند که وب سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد. همچنین شامل ایجاد محتوای جدید بر اساس استراتژی محتوای شما است که باید بر محتوای سبک آسمان‌خراش و محتوای سبک مرکز تمرکز داشته باشد. این عناصر برای افزایش دید جستجوی ارگانیک و بهبود رتبه بندی با هم کار می کنند. هدف شما: نه تنها  افزایش رتبه خود ، بلکه : جذب مشتریان  و ایجاد  روابط پایدار با آنها ست.

چگونه سئوی هدفمند انجام دهیم؟

  • شروع با:
  • تعیین کلمات کلیدی برتر بر اساس تحقیقات انجام شده.
  • بینش در مورد خدمات اولیه. ( برای سایت های تجارت الکترونیک نیز کار می کند.)
  • توسعه سه تا پنج گروه تحلیل بر اساس کلیدواژه های برتر در Market Brew (ابزاری شگفت انگیز در پشته فناوری ما که موتورهای جستجو مانند گوگل را مدل می کند) اعمال Market Brew مراحل اقدام را در صفحه فرود یا وب سایت شمارا اولویت بندی می کند.
  • در The Nine، از داده‌ها و تخصص همراه با مکالمات عمیق با شما و تیمتان در جهت کشف و مکان یابی کلمات کلیدی  استفاده می‌کنیم .

    دیدگاه : هر یک از حوزه های زیر یک رکن کلیدی در اجرای سئو هستند.

2. کار سئوی فنی فرآیند بهینه سازی وب سایت و معماری سرور شما است...

به گونه ای که عنکبوت های موتورهای جستجو را قادر می سازد تا سایت شما را به طور موثرتری بخزند و فهرست کنند. هدف صاحبان وب سایت با تمرکز بر سئوی فنی، بهبود رتبه جستجوی ارگانیک خود با اطمینان از اینکه سایت آنها می تواند آسان تر و دقیق تر توسط موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ قابل درک باشد، دارند.

    برخی از جنبه های کلیدی سئو فنی عبارتند از:

  • بهبود سرعت وب سایت و زمان بارگذاری.
  • اجرای اقدامات امنیتی سایت مانند رمزگذاری HTTPS.
  • بهینه سازی معماری و ناوبری وب سایت اطمینان از صحت داشتن کد وب سایت و مطابقت با استانداردهای شناخته شده وب.

    سایر عوامل فنی مهم سئو عبارتند از:

  • استفاده از داده های ساخت یافته
  • تضمین سازگاری با موبایل
  • مدیریت نقشه های سایت XML و فایل های robot.txt
  • اطمینان از اینکه صفحات به طور مناسب با تگ های هدر و توضیحات متا برچسب گذاری شده اند. ابتدا سایت خود را به طور کامل از بالا به پایین بررسی کنید، هر گونه مشکل فنی را که مانع از دستیابی وب سایت شما به بالاترین پتانسیل خود می شود را شناسایی کرده و استراتژی هایی برای رفع سریع و کارآمد آنها ایجاد کنید.

   لیستی از مسائل فنی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نداشتن رمزگذاری HTTPS
  • نداشتن تگ های هدر (H1) و توضیحات متا.
  • داشتن وب سایتی که سازگار با موبایل نیست (با اندازه صفحه نمایش سازگار نیست).
  • داشتن صفحات یا محتوای تکراری در سایت .
  • استفاده از تصاویر و ویدیوهای بزرگ که سرعت بارگذاری را کاهش می دهند.
  • داشتن فایل های جاوا اسکریپت استفاده نشده که باعث کاهش  سرعت بارگذاری می شود.
  • هنگامی که وب سایت خود را با The Nine بهینه می کنید، تجزیه و تحلیل فنی بعدی خود را به روش آسان انجام دهید.

3. ساختار سایت...

در مرحله بعد، از به حداکثررسیدن موتورهای جستجو توسط وب سایت و ساختار پیوند داخلی اطمینان حاصل کنید. سعی کنید یک سلسله مراتب صفحه ایده آل که درک آن برای ربات های خزنده آسان باشد ایجاد کنید.

4. سرعت صفحه...

یکی از عوامل مضر برای وب سایت ها صفحات با بارگذاری آهسته هستند برای کسب رتبه بالاتر، باید سرعت تمام صفحات سایت خود را با موارد زیر بهینه کنید:
  • کوچک کردن کد.
  • استفاده از تکنیک های کش مرورگر بهینه سازی تصاویر بهینه سازی ویدیوها و موارد دیگر. درباره نحوه بهینه سازی سرعت صفحه خود با The بیشتر بیاموزید..

5.شناسایی وحل خطاهای پوشش شاخص..

هر گونه خطا یا مشکلی را که ممکن است Google هنگام تلاش برای خزیدن یا فهرست‌بندی محتوا با آن مواجه شده است شناسایی کنید تا فرصت‌های حیاتی برای مشاهده در SERP را از دست ندهید.  8 Powerful Steps To Outrank Your Competition With Targeted SEO & AI-Informed Content

6. خطاهای سرور ...

اگر مشکلات مربوط به سرور وجود دارد که باعث ایندکس نشدن درست  صفحات وب می شود، به سرعت از آن مراقبت کنید تا چیزی در ترجمه با خزنده ها گم نشود، کنسول جستجوی گوگل می تواند اطلاعات زیر را در اختیار شما قرار دهد:

8 Powerful Steps To Outrank Your Competition With Targeted SEO & AI-Informed Content
8 Powerful Steps To Outrank Your Competition With Targeted SEO & AI-Informed Content

                        
نظری دارید؟

پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید