چگونه هم‌خواری کلمات کلیدی را شناسایی و حذف کنیم (تقویت سئو)

  • ژانویه 21, 2024
  • حسینی
  • 0 نظرات
  • لایک
چگونه می‌توان به طور موثر با هم‌خواری محتوا مبارزه کرد و چه هزینه‌ای برای شما دارد ؟ در ابتدا بهتر است انواع مختلف تضاد محتوا و نحوه حل آنها را برای بهینه سازی وب‌سایت خود برای رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو کشف کنید. آیا به این فکر کرده‌اید چرا برای کلمات کلیدی که قطعاً آنها را هدف قرار داده‌اید  نمی‌توانید رتبه بالایی کسب کنید؟

هم‌مخواری کلمات کلیدی چیست؟

زمانی که صفحات وب‌سایت‌های مختلف سعی می‌کنند برای کلمات کلیدی یکسان رتبه بندی کنند. این مسئله باعث سخت شدن تصمیم گیری گوگل  برای نمایش کدام صفحه در نتایج جستجو می‌شود. هم‌خواری محتوا زمانی اتفاق می‌افتد که  Google نتواند تشخیص دهد کدام محتوا را باید اولویت بندی کند، این موضوع در مورد کلمات کلیدی است نه URL. این بدان معناست که یک صفحه برای کلمات کلیدی مشابه در سایت شما با دیگری رقابت می‌کند.

انواع اصلی هم‌خواری

انواع مختلفی از هم‌خواری وجود دارد:
  • درونی؛ داخلی
  • بین المللی
  • زیر دامنه
  • اما امروز، ما بر روی هم‌خواری داخلی تمرکز می‌کنیم.
هم‌خواری صفحات شما با یکی از این چهار مورد 99٪ مواقع کاهش می‌یابد:
  1. موضوع همپوشانی.
  2. تزریق اقتدار.
  3. لینک سازی داخلی ضعیف
  4. بهینه‌سازی غیر متنی

چگونه انواع مختلف هم‌خواری را شناسایی کنیم

در اینجا نحوه تشخیص انواع معمول هم‌خواری آمده است:
  • جریان مشکوک -  مرتب نشدن پیوند داخلی، با حروف بزرگ.
  • تکامل محتوا –  داشتنن صفحات متناقض با وجود دلیل محتوایی مانند شایعات، انتشارات و مقالات بررسی.
  • تضاد درون خطی -وجود  صفحات متناقض بر اساس عبارات جستجو.
با شناسایی نوع هم‌خواری، می‌توانید برای رفع آن اقدام کنید.

استرا تژیهای رفع هم‌خواری

شما می‌توانید ‌خواری را از طریق استراتژی‌های مختلف برطرف کنید:
  • کاهش دادن موضوع با تغییر عنوان و سپس تقویت با پیوندها.
  • ادغام 301 صفحه یا ادغام دو صفحه  در یک صفحه .
  • 301 محتوای قدیمی به درگاه انتخابی شما.
  • پیوند دادن به صفحه‌ای که می‌خواهید راهرو باشد .
  • Noindex / محتوای بایگانی درحال رقابت .
  • ایجاد هاب پیج .

نحوه نظارت بر هم‌خواری

مسئله مهم بعد از برطرف کردن مشکل، این است که روزانه به طور موثر ردیابی کرده و هم‌خواری کلمات کلیدی را زیر نظر داشته باشید:
  • همه URLها
  • 100تا
  • همه رقبا
  • گذشته

خوراکی‌های کلیدی

  • هم‌خواری خواهید داشت.
  • در سطح کلمه کلیدی کار می‌کند.
  •  تصمیم گیرنده شما هستید
  •  قابلیت پیشگیری کردن دارد.
   
نظری دارید؟

پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید